Przegląd sukienek wiosennych - CHOIES

hey,
Wiem, że to już trzeci pod rząd post z ''kolażami'' ze sklepów azjatyckich, ale obiecuję, następny post będzie już normalny! Nie mam pojęcia jak to jest, że na stronach (SheIn, Romwe, Choies) jest podane, że trzeba mieć 1000 czytelników ,aby rozpocząć współpracę. Tymczasem oni piszą do mnie i to praktycznie jeden po drugim! Tym razem napisała do mnie menadżerka z Choies.com. No ale cóż, nic tylko się cieszyć, prawda? Jak wiecie ja nie lubię robić takich zwyczajnych wishlist, kolaży i zmuszać Was do klikania. Jak wiecie zrobiłam już posta o tym co będzie modne na wiosnę (SheIn.com) klik oraz moje propozycje na stylizację na co dzień (Romwe.com) klik. Tym razem będzie to przegląd sukienek wiosennych z asortymentu Choies.com. Zapraszam!
Wiosna- to czas kiedy robi się ciepło, czas zakładać sukienki i odkrywać nogi, dlatego mam nadzieję, że ten post Wam się przyda i może Was zainspiruje! (Przy klikaniu pamiętajcie, żeby spędzić na stronie min. 60 sek, ponieważ w przeciwnym razie kliknięcie się nie liczy.)

Pierwszą sukienką, którą wybrałam jest ta, z motywem kwiatowym, który od razu kojarzy się z wiosną! Jest bardzo dziewczęca!

Następna sukienka dostępna jest w dwóch kolorach: czarnym i białym. Jest bardzo prosta i obcisła. Na dekolcie ma motyw, który możecie kojarzyć z posta o trendach modowych na wiosnę 2016.


O takiej sukience po cichu marzę! 
Bardzo podobają mi się tiulowe spódniczki. Są niezwykle dziewczęce i urocze! Sukienka ma dekolt w serce co jeszcze bardziej podkreśla jej dziewczęcość! Jednym słowem sukienka jest po prostu DZIEWCZĘCA, czyli coś idealnie dla mnie!

Ta sukienka na pewno nie jest do noszenia na co dzień, ale na jakąś wiosenną imprezę sprawdzi się świetnie! Myślę, że będzie dobra do noszenia jako tunika, chyba, że dla niskich dziewczyn może się sprawdzić jako sukienka.


Kolejna sukienka składa się z dwóch części - białego topu z długim rękawem i krótkiej, kwiatowej spódniczki w ''A''. Wzory na spódniczce bardzo mi się podobają, ale nie założyłabym jej ze względu na duży dekolt.
  

 Ostatnia sukienka będzie idealna na późną wiosnę i lato. Jest biała i zwiewna, a motyw na dekolcie dodaje jej oryginalności!


BLOG ROKU 
Kochani, 
Postanowiłam, że zgłoszę bloga do konkursu BLOG ROKU 2015. Jeżeli chcecie pomóc mi wygrać, wysyłajcie sms'y o treści F11434 na numer 7124. Dochód z sms'ów zostanie przeznaczony na Fundację Dziecięca Fantazja ♥.Jeżeli przejdę do kolejnego etapu, mojego bloga będzie oceniać Dorota Wellman!!  . Jeżeli przejdę do kolejnego etapu, mojego bloga będzie oceniać min . Dorota Wellman!! 
Dziękuję za pomoc !
Ważne: Głosowanie trwa do 01.03. 
Z jednego telefonu można wysłać po jednym sms'ie na bloga.
N.
Emotikon heart


9 komentarzy:

  1. przedostatni sukienka rewelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mnie zachwyciła! Poklikane! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sukienki zawiązywane z przodu, buźka!

    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i ostatnia sukienka... Coś pięknego. W takie rzeczy to nawet ja wciskałabym swój tyłek. Po prostu czuć, że jest się kobietą.
    Brawo za oryginalność. Jak widzę te wishlisty na blogach to mnie coś trafia, po prostu, także cieszę się, że tutaj wygląda to o niebo lepiej!
    Obserwuję:)

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu jaka piękna sukienka :O super post, obserwuję i liczę na to samo :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w konkursie !
    Świetna jest ta sukienka z kwiatuszkami <3
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są śliczne ♥ Fajnie, że brałaś udział w konkursie, trzeba próbować
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega ciuszki wybrałaś ,
    Oczywiście poklikane :)
    KLIK
    (Wspólna obserwacja ? Ja już . Liczę na uczciwy rewanż, zapraszam :D )

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger