Perfekcyjne brwi za mniej niż 5 złotych? Poznaj mój sekret!

hej,

Brwi to jeden z ważniejszych elementów naszej twarzy. To on buduje jej ramę, a źle zrobione brwi mogą zepsuć makijaż lub całkowicie zmienić wyraz twarzy.
Pewnie często widzicie na instagramie, czy tumblrze piękne i ciemne brwi. Już od paru lat te gęste zastąpiły trend cienkich, "od szklanki".
Tylko co zrobić, żeby uzyskać taki efekt? Co jeżeli Twoje brwi są jasne i rzadkie?? Mam dla Ciebie sposób! Wystarczy, że wydasz mniej niż 5 złotych i będziesz systematyczna, a efekty zauważysz już po paru tygodniach!






Moim sekretem jest...BALSAM DO UST! Tak, ale jak to się dzieje, że pomadka ochronna tak pozytywnie wpływa na nasze brwi? Przyjrzyjmy się jej składowi... 

Ingredients: Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Candelilla Cera, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii, Olea Europaea Fruit Oil*, Tocopheryl Acetate, Aroma, Helianthus Annuus Seed Oil, Chamomilla Recutita Oil*, Daucus Carota Sativa Root Extract, Beta-Carotene, Tocopherol.
* z certyfikowanych upraw ekologicznych

Jak widzicie w pomadce na pierwszym miejscu można znaleźć olejek rycynowy, który znany jest ze swoich właściwości wzmacniających. Jest tu też olej kokosowy, wosk pszczeli, olej jojoba, wosk candelilla, masło shea, oliwa z oliwek, witamina E, olej słonecznikowy, olej rumiankowy, ekstrakt z marchewki, beta karoten.

Bogaty skład jak balsam do ust, prawda?

Tę pomadkę zakupiłam jakieś 2 miesiące temu w Rossmanie za mniej niż 5 złotych. Od tamtego czasu każdego wieczoru nakładam "odżywkę" na brwi. Po tym okresie czasu zauważyłam wyraźną różnicę! Brwi są ciemniejsze, gęste i wzmocnione. Jestem bardzo zadowolona z efektu i Wam również polecam przetestować ten kosmetyk.

22 komentarze:

  1. Ojej!! Jaka różnica! Szok! Nigdy bym nie pomyślała, że pomadka może tak wpłynąć na nasze brwi. Chyba muszę w nią zainwestować, bo różnica jest wielka i świetna!
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że pomadka do ust może tak wpłynąć na brwi. Sama jej wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale efekt!! Musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt!! Muszę koniecznie wypróbować ❤️Obserwuje 😀

    Zapraszam do mnie - http://amelia-swietlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wole takie gęste brwi nie lubie takich zwykłych kresek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo wyczuwam nowy zakup *.* do moich brwi to by było idealne!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przypomniałaś mi o tej pomadce. Bardzo lubiłam używać jej właśnie do brwi i do rzęs, ale kompletnie o niej zapomniałam. Pozdrawiam :)
    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł z ta pomadką ! Muszę ją sobie kupić! *.*



    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem ci szczerze i może nie uwierzysz, ale ja również korzystam z tego triku od dawna i jest genialny haha!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, twoje brwi przeszły prawdziwą metamorfoze ;O
    Super wyglądają teraz;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy bym nie pomyślała, że pomadka ochronna ma więcej zastowień niż tylko cgronić nasze usta O,o Ciekawy post!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow *.*! nie wiedziałam że pomadka może tyle zdziałać ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam na Twojego bloga wlasnie przez ten post i zostanę na dłużej! Jutro lecę kupić balsam 😂💖

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam akurat czarne i gęste brwi, ale chyba i tak kupię tą pomadkę i przetestuję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że pomaga również na rzęsy, także jeśli nie do brwi zawsze możesz używać jej do rzęs :)

      Usuń
  15. Po jakim czasie widać efekty?

    OdpowiedzUsuń
  16. Alterra to świetna marka !!! Polecam, w większości używam produktów tej marki!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega pomysł.Pozdrawiam gorąco 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować! Ja swoje brwi na większe wyjścia maluję Gimmie Brow od Benefitu by były ciemniejsze i podkreślone, zobaczę jak się sprawdzi ta pomadka!

    Zapraszam do siebie ;) www.positive-l-i-f-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie dziś kupiłam, pozostaje tylko czekać na efekty.
    Świetny post.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  21. Brwi dużo robią jeżeli chodzi o nasz wizerunek, można też liczyć na dużo fajnych zabiegów. Zobaczcie sobie sami tut propozycje od https://evospa.pl/jak-przyciemnic-brwi na przyciemnianie brwi

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger