TEST: hybryda bez bazy i topu

hey,
Jakiś czas temu w jednym ze sklepów z artykułami do paznokci zauważyłam serię lakierów hybrydowych firmy Paris Nails , które mażemy używać bez nakładania bazy i topu, a do tego dla idealnego krycia wystarczy pomalować paznokcie tylko jedną warstwą lakieru! Czy obietnice producenta faktycznie są prawdziwe? Sprawdziłam to specjalnie dla Was! Zapraszam na posta!


Trwałość
Jak widzicie lakier trzyma się nie do zdarcia przez dwa tygodnie, a nawet dłużej! Nie odchodził płatami. Pomimo braku topu wyglądał i trzymał się doskonale!
Trwałość oceniam na: 10/10

Nakładanie
Nakłada się tę hybrydę identycznie jak lakiery z Semilaca, a nawet udrobinę lepiej, ponieważ ma bardziej precyzyjny pędzelek niż Semilac'ki.
Nakładanie: 10/10

Osłabienie płytki ze względu na brak bazy?
Nic podobnego! Po ściągnięciu lakieru, nie zauważyłam żadnego uszczerbku na płytce paznokciowej.
Brak osłabienia paznokci: 10/10

Cena
Cena jest zaskakująco niska, ponieważ jest to tylko 15 złotych!
Cena: 10/10 
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych lakierów hybrydowych w mojej kolekcji! Fakt, iż nie trzeba używać bazy i topu, sprawia, że wykonanie naszego manicure staje się szybsze, a do tego, nie musimy wydawać dodatkowych pieniędzy! Moim zdaniem lakiery hybrydowe Paris Nails, mogą śmiało konkurować z Semiac'ami!



Na koniec coś o czym chcę Wam powiedzieć, czyli... BLOGOWY SNAPCHAT! Magrywam razem z siedmioma innymi dziewczynami. Pamiętajcie, żeby dodać nas na snapie "bloggirlss"! 


Harmonogram:
Poniedziałek - Gosia indywidualnie123.blogspot.com
Wtorek - Amelia amelia-bloog.blogspot.com
Środa - Klaudia siinsaystyle.blogspot.com 
Czwartek - Ania anjaa-blog.blogspot.com 
Piątek - Weronika blogveronicasecret.blogspot.com
Sobota - Alicja aliccce24.blogspot.com
Niedziela - Ja dziewczeco-pl.blogspot.com

N.

19 komentarzy:

  1. Muszę go wypróbować :D Oserwujee :)

    Zapraszam do mnie: http://photographybyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim sklepie kupiłaś?Cudowny kolor i jeszcze taki tani, na dodatek bez topu i bazy wytrzymuje długo-marzenie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier kupiłam w firmowym sklepie Paris Nails
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ciekawy produkt, może sobie go zakupie :)

    Mój blog:
    http://oliwiajedrzejewska.blogspot.com/?m=1
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze mela ale sliczny ten kolorek jest :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny !:)
    Napewno kupie :*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny wynalazek. Ale roboty z nim tyle samo co z hybrydami 3w1, różnią się jedynie ceną, recenzowałam takie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę wypróbować ten lakier! <3
    zaskoczyłaś mnie, że trzyma się aż do dwóch tygodni.
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym lakierze, ale jako maniaczka hybryd koniecznie muszę wypróbować bo bez bazy i topu znacznie szybciej będzie się odbywać manicure! W jakim sklepie można go kupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda, muszę koniecznie wypróbować.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą ale może się zdecyduje :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o cholerka, wydaje się wspaniały, koniecznie muszę go wypróbować!


    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie ja zastanawiam się nad tym, czy nie sprzedać swojej lampy. A twój post jeszcze bardziej skłonił mnie do refleksji. :(
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo ciekawy test lakieru ! Dodałam was na snapie :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś nie przekonuje mnie brak bazyy, poza tym boję się eksperymentów, wolę korzystać z niezawodnego semilaca

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze skoda, że nie mam lampy :c
    szuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger