Mój typowy poranek: makijaż/stylizacja by romwe.com



hey,

Jak wygląda mój typowy poranek w ferie? Chyba nie ma w nim nic magicznego ani zaskakującego, ale zobaczcie sami...


Wstaję ok. 9.30. Co robię najpierw? Oczywiście myję zęby, twarz ,a następnie makijaż, czyli rzecz bez której nie wychodzę z domu, a co do fryzury, najczęściej noszę rozpuszczone włosy, wysoki kucyk lub warkocz. Na filmie jest pokazany mój makijaż:

Na śniadanie jem najczęściej owsiankę i piję kawę zbożową (jednak zapomniałam zrobić Wam zdjęć ;))

Następnie stylizacja:
Dostałam niedawno propozycję współpracy od Romwe.com i muszę zrobić kolaż z ich ubraniami, dlatego zrobiłam dla Was 3 propozycje stylizacji na co dzień :).



No i to by było tyle na temat mojego poranka. Piszcie co chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście, ponieważ teraz mam naprawdę sporo czasu na pisanie ;)

N.

klik klik klik klik

Proszę Was bardzo o klikanie w linki. Zarówno stylizacje, jak i kolaż. Jeżeli też potrzebujecie kliknięć z chęcią się odwdzięczę! Jeżeli kliknęłyście, napiszcie w komentarzach ceny wszystkich ubrań,a ja wybiorę trzy z Was i polecę wasze blogi w kolejnym poście!
Blogi, które wygrały w poprzednim poście:

28 komentarzy:

  1. Fajny post ! Może napisz podobny post o twojej rutynie ?
    Z chęcią bym przeczytała ;)
    Jeej wygrałam ! Dzieki :*
    POKLIKAŁAM !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest post o mojej rutynie ;)

      Usuń
    2. Fajny pomysł! Myślę, że taki post pojawi się za jakiś czas :))

      Usuń
  2. Fajny post
    Ta koszulka w koronki ahh ♥
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu w którym można wygrać różne perełki !


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na TWoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się spodobał.Obserwuję kochana,życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i na YouTubie!:*
    MÓJ BLOG :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik, poklikane i obserwuje :*
    Obserwuje!


    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na post :))


    meengie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż :D Linki poklikane :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik! Ślicznie wyglądasz! Poklikałam udanej współpracy!

    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje, bluzka w paski i z koronką CUDOWNA <3
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane ;)Ceny z kolażu: 12.09$, 16.49$, 16.49$, 10.99$
    Świetny blog,luźne i wygodne do czytania notki. Wzajemna obserwacja?

    Blond Dreamer - a w wolnej chwili zapraszam i proszę o pomoc przy klikaniu w ostatnim poście ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. po klikane
    9.79
    17.60
    38.15
    17.59
    10.89
    33.00

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że w czasie wolnym wstajemy mniej więcej o tej samej porze. Masz dobry gust - poklikałam bluzki na końcu posta ($12,09 SALE, $16,49 SALE,$16,49 SALE, $10,99 SALE)
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia stylizacja świetna! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i botki z drugiej stylizacji boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieje, że uda Ci się ze współpracą :)
    sensiblees.blogspot.com
    $12.09, $16.49, $16.49, $10.99, $29.70, $19.44, $13.75, $33.00, $10.89,$17.59,$38.15, 17.60, $9.79

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham czytać takie posty! świetna robota!
    wpadnij do mnie, nowy czytelnik mile widziany!:)
    za komentarz czy obserwacje będę wdzięczna - a nawet może i się odwdzięczę:)
    blog, kliknij:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta trzecia propozycja :)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na posta! :D Ja też najczęściej na śniadanie jem owsiankę ;))
    Oczywiście uczciwie poklikałam :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie jak na ferie to 9.30 jest dość wcześnie :)
    Świetna jest ta bluza i botki z drugiej stylizacji.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie posty :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. ten ostatni outfit mega mi się spodobał z zwłaszcza ta bluzka z koronką super post obserwuję i zapraszam do zobaczenia mojego bloga odpowiadam na każdą obserwację tym samym http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje ulubione posty ;)

    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger