Oczyszanie cery w trzech krokach


Ze sklepem Banggood współpracuję już jakiś czas. Za każdym razem, kiedy tam zaglądam zaczyna mnie coraz bardziej zaskakiwać! Pośród rzeczy, nie oszukujmy się, gorszej jakości można znaleźć na prawdę ciekawe produkty! Kiedy ostatnim razem przeglądałam asortyment sklepu w oko wpadł mi zestaw, który widziałam już wcześniej u wielu blogerek i youtuberek. Mowa o 3 krokach oczyszczających pory firmy Bioaqua.


KROK 1

Krok pierwszy to szara buteleczka wypełniona rzadkim płynem. Mi przypomina to coś w rodzaju toniku. Niestety na opakowaniach nie ma instrukcji, także wszystko trzeba robić na wyczucie. Na początek nalewam ''tonik'' na wacik i przemywam nos.


KROK 2

Krok drugi to maska na zasadzie bardzo popularnej czarnej maski Pilaten. Nakładamy ją na twarz, po kilu minutach zastyga i najzwyczajniej ją zrywamy. Ja nie zauważyłam, żeby ta maska jakoś szczególnie oczyściła cerę. Jest trochę gładsza, ale ten produkt mnie nie powalił.


KROK 3

Po użyciu czarnej maski sięgnęłam po krok trzeci, czyli niebieską buteleczkę. Jest to emulsja. Nieco gęstsza niż krok 1, ale nadal płynna. Po jej użyciu również nie zauważyłam spektakularnych efektów.


Podsumowując, ten zestaw nie do końca przypadł mi do gustu. Nos po użyciu produktów jest dosyć gładki, ale oczekiwałam od tego zestawu trochę więcej.

ZESTAW - TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Ja już wiele razy na niego patrzyłam, ale miałam inne kosmetyki tej firmy i ... szału nie ma. Są chyba zbyt tanie, aby być naprawdę dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, żeby wypróbować to póki co w formie saszetek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym nie miała czasu na takie dogłębne oczyszczanie :)
    Ja jakoś nigdy nie jestem za kosmetykami z sieciówek. Szkoda, że ten zestaw nie zadowolił Cię w 100 % ale to jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu stacjonarnego kupowania kosmetyków w drogeriach ;)
    Obserwuję + bardzo podobają mi się twoje miniaturki postów :)

    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty, które chętnie bym przetestowała.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedys mialam podobny zestaw i robiłam coś tego typu i też nie byłam zadowolona do końca... nie wiem w sumie czy była to moja wina czy produkt był kiepski czy moze nic nie miałam ... nie mam pojęcia! Jakoś u innych widziałam taki efekt wow a u mnie miernie
    Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałam, że to jakieś fajne odkrycie .. Sama szukam czegoś do oczyszczenja nosa, maska Pilaten nic nie działa, żadne plasterki również... A przydałoby się coś spektakularnego...


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ich ani troche :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tym kosmetykach :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że taki mało efektowny, bo wygląda bardzo ładnie.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że nie odważyłabym się zamówić kosmetyków z tej strony, ponieważ nigdy nie wiadomo, co się tam znajduje ;/

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najchętniej przetestowałabym ten drugi produkt ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Nr 2 muszę koniecznie kupić, jeszcze nie używałam tych zastygających masek. Muszą być super skoro robią taki szał w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że mało efektywny
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię tę firmę. Sama zamówiłam ostatnio czarną maskę, której recenzja już niedługo :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się nad kupnem zestawu, pomogłaś mi podjąć decyzję.
    https://zuzaboba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tym zestawie, ale raczej nie byłby to produkt dla mnie. Tym bardziej, że wcale się tak dobrze nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mi się podoba Twój blog, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o tym zestawie, może kiedyś go wypróbuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger