Co będzie modne na wiosnę, czyli moje propozycje ze strony SheIn.com #2

hey,
Jak wiecie, posta o trendach wiosennych [klik] napisałam dwa tygodnie temu. Nie dawno moja menadżerka z SheIn.com poprosiła mnie, abym zrobiła drugą część tego posta. Widocznie się jej spodobało ;). Mam nadzieję, że kolejna dawka trendów nie znudzi Was, a wręcz zainspiruje! Zapraszam!

Nadal króluje boho. Sukienki w tym stylu idealnie sprawdzą się zarówno na wiosnę, jak i na lato! Tutaj przedstawię Wam kilka bardziej i mniej eleganckich, kolorowych i bardziej stonowanych oraz dłuższych i krótszych.

 klik
 klik
klik
klik

Czas schować kurtki zimowe głęboko w szafie! Nadchodzi czas na wszelkiego rodzaju, koloru i wzoru płaszczyki, narzutki i kardigany!

klik
klik
klik
klik
 klik

Czas na kolejną kategorię czyli spodnie! Już od kilku sezonów najmodniejsze są spodnie z dziurami i wysokie stany!

Teraz ostatnia kategoria czyli T-shirty. Co będzie modne na wiosnę? Na pewno over size'y, paski i odkryte ramiona!!


To wszystko co chciałam Wam przekazać w tym poście. Obserwujcie, jeśli chcecie być na bieżąco ze wszystkimi nowymi postami :).
Które trendy najbardziej się Wam podobają?

 Proszę Was bardzo o klikanie w linki. Jeżeli też potrzebujecie kliknięć z chęcią się odwdzięczę! Jeżeli kliknęłyście, napiszcie w komentarzach ,a ja wybiorę trzy z Was i polecę wasze blogi w kolejnym poście!
Polecam:

32 komentarze:

  1. białe sukieneczki są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal boho? To dobrze, lubię ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post !

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne te propozycje, az poczulam lato. Zapraszam do mnie ;) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuję za polecenie bloga! :** Oczywiście poklikałam bo rzeczy sa rewelacyjne! Ja uwielbiam pastele i biel więc kusza mnie pierwsze pozycje :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kompozycja! Poklikane! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam styl boho, jensy które pokazałaś są genialne a najbardziej urzekły mnie te pierwsze. Ciekawa propozycja ubrań, chętnie chodziłabym we wszystkich.
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysokie stany są świetne :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze ze spodni,z dziurami - ukochane. ♥

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny i pomysłowy post, uważam że kilka twoich typów modowych jest trafne bo już były pokazane na największych wybiegach w Mediolanie czy Paryżu czyli na 99 % będzie to wszędzie :) oczywiście nie tych firm ale coś w podobie od najwybitniejszych projektantów :) najważniejsze jednak są bombery o których w tym roku zapomnieć nie można !!! :)


    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś zrobić post o tym jak zamawiać z tej strony? :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze spodnie strasznie mi się podobają i też myślę nad kupnem ich ;)
    Uczciwie kliknęłam w link ostatni, cena:15.39$ :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana linki poklikane :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana,wszystko poklikałam tak, jak prosiłaś. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszelkiego rodzaju płaszczyki! :D
    Świetne propozycje ;))
    Uczciwie poklikałam w linki :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, to super, że zostaje wszystko co uwielbiam! :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Brakuje mi tu dłuższego komentarza co do trendów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boho, paski, dziury w spodniach ♡ kocham te klimaty, w tym sezonie najlepiej się odnajduję!
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie coś ostatnio wzięło na Jens :D Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne propozycje :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się najbardziej podobają spodnie z dziurami ♥
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektóre rzeczy kompletnie nie w moim stylu, ale cieszy mnie obecność boho w tych modnych rzeczach, to akurat uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, te luźne sukienki robią coraz większy szał, a w lato zobaczymy je wszędzie. Spodnie wysoki stan i dziury, chyba juz nigdy nie wyjda z mody, bo pasują do wszystkiego! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne propozycje, jednakże nie stworzone dla mnie :D Cóż jestem inna, niż moda. Taak, spodnie z wysokim stanem i z dziurami to coś co nie powinno nigdy przemijać, uwielbiam je! ♥

    Troszkę o toksycznym związku, buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne stylizacje, może z jakichś skorzystam :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza sukienka i białe spodnie :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. I absolutely love your blog.. Excellent colors & theme.
    Didd you build this website yourself? Plesase reply back as I'm attempring to
    create my own website and would like to find outt where you
    got this from or what the theme is called. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  29. That is very fascinating, You're a very professional
    blogger. I have joined your rss feed and look ahead to searchin for extra of your fantastic
    post. Also, I've shared your web site in my social networks

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger