NIEkosmetyczni ulubieńcy stycznia - płaszczyk z SheIn, torebka, serial i...

hey,

Na pewno kojarzycie Karolinę z bloga LUSIAblog (klik). Jej blog jest typowo lifestylowy, a mój modowo-urodowy! Karolina rzuciła mi wyzwanie, abym zrobiła na Dziewczęco.pl lifestylowych ulubieńców miesiąca! Nie będzie łatwo, ponieważ nie specjalizuję się w tym temacie, ale mam nadzieję, że dam radę ;). Jeśli chcecie zobaczyć jak mi poszło - czytajcie dalej!



1. Serial
Jane the virgin
„Jane The Virgin” – serial obyczajowy oparty na wenezuelskiej telenoweli pod tym samym tytułem. Fabuła opowiada o Jane, ciężko pracującej, religijnej dziewczynie, która w wyniku serii skandalicznych wydarzeń, zostaje sztucznie zapłodniona.
Serial jest bardzo lekki i przyjemny ;). Są w nim 2 główne wątki. 1- sztuczne zapłodnienie Jane oraz 2 - Sin Rostro (nie jestem pewna czy dobrze to napisałam), - przestępca, który....więcej już nie chcę Wam spojlerować ;). Oprócz tych dwóch są jeszcze takie ''mniejsze'' wątki, ale to już musicie zobaczyć sami!

2. Piosenka


3. Książka
Girl Online
O tej książce nie muszę Wam chyba dużo opowiadać, bo myślę, że każdy obracający się w blogosferze ją zna ;). Jest to druga część 'Girl Online'. Moim zdaniem jest równie dobra jak pierwsza część! Jest bardzo wciągająca! Przeczytałam ją w jeden dzień (zwykle czytanie książki trwa u mnie miesiąc ;D).

5. Jedzenie
Masło orzechowe <3

Inne
Torebka - sinsay
O zakupie torby w kształcie trapezu myślałam od jakiegoś czasu. Znalazłam moją wymarzoną w sinsay'u. Jest to czarny kuferek. Jest bardzo pakowna i strasznie mi się podoba!


Ostatnią rzeczą jest ten śliczny sweterko - płaszczyk z SheIn. Muszę Wam powiedzieć, że jestem z niego naprawdę zadowolona! Paczka doszła do mnie po 4 dniach ,co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło! Płaszczyk jest wykonany z bardzo miłego materiału, ładnie się układa. Pomimo tego, że rozmiar był one size i trochę się bałam go zamówić, okazało się, że leży idealnie!






Proszę Was bardzo o kliknięcie w link z SheIn. Jeżeli też potrzebujecie kliknięć z chęcią się odwdzięczę! Jeżeli kliknęłyście, napiszcie w komentarzach ,a ja wybiorę trzy z Was i polecę wasze blogi w kolejnym poście!
Blogi, które wygrały w poprzednim poście:

N.


13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rewelacyjny gust. Serio. Takiej torby szukam już od dawna, dzięki za pomysł gdzie można ją znaleźć. :)
    BLOG OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk przepiękny i tylko 30,79 :)
    Poklikałam :)

    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć linki w moim poście, z góry dziękuję ;)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknięty link: 30.79$
    Niby cały czas się zbieram do przeczytania tej książki (tylko może lepiej zacznę od pierwszej części), ale jakoś zebrać się nie mogę. Jak ta sójka co za morze się wybierała XD Taki sucharek na dobry humor haha
    A w skali 1 do 10 jak oceniasz książkę?
    Pozdrawiam ciepluteńko i dziękuję za poklikanie w linki u mnie ♥♥♥

    Blond Dreamer - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co kto lubi. Jeżeli ktoś tak jak ja lubi takie lekkie książki to na pewno się nie zawiedzie! Moja ocena to 10, ale tak jak mówiłam - zależy co kto lubi :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetna stylizacja;) podoba mi się. Poklikałam oczywiście ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam! Ahh masło orzechowe, moja miłość :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten płaszczyk :) a i torebka także wygląda na dobrze wykonaną , zapraszam do mnie : http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilknęłaam :D
    Płaszczyk faktycznie jest cudowny !
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs który sama organizuję :)

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam książke girl online ;-)
    Pozdrawiam i gratuluje napisania takich nie pospolitych ale fajnych ulubieńców ;-)

    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetni ulubieńcy. Jak dawno nie jadłam masła orzechowego.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem wyzwanie wykonane! I to bardzo dobrze. Lubię czytać posty z ulubieńcami. A zwłaszcza takie nieoklepane jak u ciebie !
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger