Co będzie modne na wiosnę, czyli moje propozycje ze strony SheIn.com

                                   hey,
Jak możecie się domyślić po tytule posta, dostałam propozycję współpracy od strony SheIn.com. Jak przystało na rozpoczęcie współpracy, moim zadaniem jest wykonanie kolażu. Postanowiłam, że nie zrobię czegoś takiego, że dam kilka zdjęć, linki i zmuszę Was do klikania (choć bardzo o to proszę). Postaram się przedstawić Wam co będzie modne w następnym sezonie z wykorzystaniem produktów SheIn.                  
          
Na wiosnę świetnie sprawdzą się sukienki!
 Ta jasno różowa sprawi, że look będzie słodki i dziewczęcy. 
Jej prosty krój i 'lejący' materiał skutecznie zamaskują niedoskonałości figury.

Nadal królują pastele! 
Kolory: pudrowy róż, miętowy i brzoskwiniowy są bardzo dziewczęce! 
Krój podobny jak przy poprzedniej sukience, jednak zakrywa ramiona. 

Czas postawić na odrobinę szaleństwa! 
Jednak dalej pozostajemy przy pastelach i prostym kroju. 
Różowy kołnierzyk dodaje nutki elegancji.

Takie bluzy idealnie sprawdzą się na chłodniejsze wieczory.
 Motyw na dekolcie jest czymś co będzie absolutnie królowało na wiosnę!

Ta bluza ma podobny motyw jak poprzednia. 
Materiał jednak sprawia, że jest bardziej elegancka.

Koszule to absolutny must have w szafie każdej dziewczyny! 
Wystarczy ubrać spodnie, koszulę i już wygląda się świetnie!  

Ta koszula jest również czymś w rodzaju bluzy. 
Bardziej wygodna i mniej elegancka.

Ta koszula jest najbardziej elegancka ze wszystkich trzech. 
Ma bardzo modny, prosty i minimalistyczny motyw.

Takie baleriny z motywem kotów są niezwykle dziewczęce!
 Będą kropką nad i w każdej minimalistycznej stylizacji.

Szpilki nude będą strzałem w 10!
 Ćwieki dodają tutaj odrobinę pazura.
Te szpilki będą na pewno bardzo wygode ze względu na materiał.
 Wyglądają bardzo ciekawie. 
Mnie kojarzą się trochę z rzymiankami.

Ostatnie szpilki nadadzą się na bardziej eleganckie wyjścia.
Są delikatne, kobiece i nie zdominują stylizacji, lecz mogą być ciekawym akcentem.

To tyle, jeśli chodzi o moje propozycje na wiosnę 2016. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Dawajcie znać co byście ubrały ;). 
Chcesz wiedzieć co kryje się pod sercem - kliknij!
Proszę Was bardzo o klikanie w linki. Jeżeli też potrzebujecie kliknięć z chęcią się odwdzięczę! Jeżeli kliknęłyście, napiszcie w komentarzach,a ja wybiorę trzy z Was i polecę wasze blogi w kolejnym poście!

N.

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post ! Przydatny ;)
    Ta bluza jest mega ! <3 POKLIKAŁAM

    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koszule w kratę, a ta koszulo - bluza coś wspaniałego, muszę taką upolować :) Świetne stylizacje! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://moje-manie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane Kochana , bardzo podoba mi się trzy kolorowa sukienka i koszula w krate:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyca mnie ten trend na wiązane dekolty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam ^^ Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i odwdzięczysz się tym samym.
    http://blogujaca-domi.blogspot.com/2016/02/from-choies.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te wiązane bluzy !
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam: 13,99$, 17,99$, 23,99$, 13,99$

    powodzenia życzę ! :) :)

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ciuszki, poklikałam :)
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowa sukienka i baletki kotki są cudowne *.*
    Kliknięcia zrobione miłej współpracy :*
    Napewno warto stawaić w tym sezonie na jasny róż
    Bykocur

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana świetny post. Pastele chyba faktycznie będą królowały wiosną. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, masz naprawdę ślicznego bloga!! *o* ♥
    +Zapraszam do siebie, na ten post - KLIK ,oraz na inne posty też :D
    Z góry dziękuję za każde odwiedziny, napewno się odwdzięcze! :) :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy. Mi podobają się bardzo te buty podobne do rzymianek i ta 3 sukienka :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły! Te balerinki z motywem kota są przepiękne ^^ Poklikałam :)

    Zapraszam na konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane! Jednak szczególnie zauroczyła mnie pierwsza sukienka i chyba zamówię :* Zapraszam Klik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane, suuper ciuszki!:))


    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że cokolwiek napisałaś, bo wrzucanie zdjęć i "patrzcie jakie fajne ciuchy" jest po prostu... smieszne. Jak dla mnie, słaba reklama. Tak jakby autorki postów nie miały za grosz kreatywności. A wystarczyłoby zrobić stylizacje, opisać, czemu są fajne, wyrazić swoją opinię... Trochę więcej pracy, ale przynajmniej blog jest blogiem, a nie miejscem na reklamy...
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to mi chodziło podczas pisania tego posta. Nie chciałam robić czegoś takiego jak większość blogerek. Myślę, że mój sposób jest dla czytelnika o wiele ciekawszy :). Dziękuję za szczery komentarz!
      Miłego dnia!

      Usuń
  17. No świetnie to przedstawiłaś!
    Sukienka pudrowa : 13.99
    Sukienka pastelowa 17.99
    niebiesko białą sukienka z kołnierzykiem 23.99
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta czarna koszula w kratę. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy!
    Kliknęłam we wszyyyystkie możliwe linki i serducha z linkami. Mam nadzieję, że choć troszeczkę pomogłam i jeśli znalazłabyś chwilkę to również prosiłabym o poklikanie u mnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję propozycji współpracy! Jeju, mimo że nie lubię balerin, to te z kotami nosiłabym cały czas, są urocze. :) Poklikałam. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo udany wybór ubrań :D
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rzeczy :) Wszystko poklikane!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam xx
    bardzo podobają mi się pastelowe sukienki, szczególnie ta z kołnierzykiem ♥
    zapraszam do siebie - mój blog xx

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger