Trendy 2016: Ozdobne ramiączka PROMEES

hey,
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii Trendy 2016. Zapraszam!
Inne posty z tej serii:

Trendy 2016: Wiązane dekolty
Trendy 2016: Toy bags


W tym poście chcę zwrócić uwagę na ozdobne ramiączka, które każda dziewczyna interesująca się modą, po prostu musi mieć w swojej szafie! Firma Promees zajmuje się produkowaniem takich cudeniek. Mają bardzo bogaty asortyment i muszę Wam przyznać, że wybierając model ramiączek miałam niemały problem ;). Wielkim plusem tej firmy jest możliwość wybrania modelu z przywieszką, która dodaje ślicznego, dziewczęcego wyrazu.
Przesyłkę otrzymałam błyskawicznie! Kurier zapukał do drzwi już na drugi dzień od nadania paczki. Podsumowując, bardzo polecam Wam firmę Promees.

Co wy sądzicie o ozdobnych ramiączkach ?
N.

Post przygotowany przy współpracy z marką:

13 komentarzy:

  1. Super sie prezentuja :) Zawieszka tez urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też podobają mi się te ramiączka i chłopak miał mi je zamówić, ale mówił, że miał jakieś problemy przy zalogowaniu się na ich stronę :( No i w końcu mi ich nie zamówił.
    Śliczny model wybrałaś :)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają tak cudnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny motyw tego ptaszka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo osób je chwiali. Może i ja się w końcu skuszę, ponieważ wyglądają obłędnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już kiedyś takie ramiączka i uważam, że dodają uroku każdej bluzce! Miałam zamówić je już jakiś czas temu ale wyleciało mi z głowy...

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o, nie wiedzialam ze mozna cos takiego na przod kupic dodatkowo, ciekawie!
    ____________________
    Zapraszam do mnie na mój najnowszy post ;) www.MamaMagda.pl Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ramiączka ;)
    Chcialabym takie mieć :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramiączka wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te ramiączka. Zdecydowanie MUST HAVE!


    http://girl0almighty.blogspot.com/2016/06/festival-coachella-outfits.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ramiączka są przecudowne, są takie dziewczęce, delikatne i z klasą, pasują do każdej stylizacji, której dodają dziewczęcego uroku! Cudowny post!

    Jaka cena maseczki z dermaglin i gdzie można ją znaleźć? :) Z chęcią ja wypróbuję :))
    Bardzo ciekawy post :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger