Trendy 2016: toy bags, czyli najmodniejsze torebki na sezon wiosna/lato 2016

hey,
Pamiętacie jak wspominałam Wam w ostatnim poście, że moim zdaniem najciekawszym trendem modowym w tym sezonie są toy bags? Jeśli jeszcze go nie przeczytaliście to koniecznie musicie to nadrobić  klik. Jeśli przeczytaliście tamtego posta, na pewno już mniej - więcej wiecie ,czym są toy bags. Może przypomnę Wam pokrótce, że są to torebko - zabawki, które absolutnie królują na wybiegach i będą wyglądały bardzo ciekawie i oryginalnie jako dodatek do wiosennych stylizacji!

Ja w sklepach jeszcze ich nie widziałam, ale znalazłam dla Was kilka modeli na SheIn.

klik
 klik

klik

 Proszę Was bardzo o klikanie w linki. Jeżeli też potrzebujecie kliknięć z chęcią się odwdzięczę! Jeżeli kliknęłyście, napiszcie w komentarzach ,a ja wybiorę trzy z Was i polecę wasze blogi w kolejnym poście!
N.

24 komentarze:

  1. Mam tą babeczkę i jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki są komiczne, a jednocześnie słodkie :)
    Jednak ja chyba nie pokazałabym się z takimi :D
    Pozdrawiam,
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Są urocze jednak ja stawiam raczej na tradycyjny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to te torebki są straszne, a ich słodkość mnie przeraża xD Zdecydowanie wolę klasyczne czarne torebki.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie z kartonikiem mleka podobają mi się już od dawna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że są takie modne... Najbardziej podoba mi się te z mlekiem, ale na razie nie jestem jeszcze do nich jakoś super przekonana, żeby je kupować. Ale muszę przyznać, że są oryginalne.
    Poklikałam w linki, jakbyś jeszcze kiedyś potrzebowała kliknięć, pisz śmiało! :)

    Pozdrawiam gorąco :)
    ---> www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe są hmmm takie orginalne bym rzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebki prezentują się uroczo, gdybym była młodsza pewnie bym się w taką zaopatrzyła :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiowa torebka jest najlepsza :3 !! Poklikałam tak jak chciałas :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo odważne, lecz ja pozostaje przy tradycyjnych torebkach :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Weszłam we wszystko :) torebki są idealne :*

    Zapraszam do siebie marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow :D Nazwałabym to wręcz torebkowym szaleństwem ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. już kiedyś tą torebkę-mleko widziałam na blogu Oli Cedro. Zdecydowanie dla mnie to hit. Swietny dodatek do kazdej stylizacji haha
    poklikane w linki:)
    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam we wszystkie linki i przy okazji znalazłam prześliczną torbę, którą chyba sobie zakupię (http://www.shein.com/Brown-Magnetic-PU-Shoulder-Bag-p-251930-cat-1764.html), więc dziękuję za ten post bo przy okazji zawsze można coś fajnego wypatrzyć :) Szczerze mówiąc jakoś nie przypadły mi do gustu te torebki, no ale mam specyficzny gust, więc... wydaje mi się, że takie drobiażdżki bardziej pasują do osób, które potrafią bawić się modą, a ja... no powiedzmy, że dopiero się uczę :) Najbardziej spodobała mi się kostka rubika, chociaż zastanawiam się, czy to wygodne - nie dość, że trzeba cały czas w dłoni trzymać, to jeszcze wydaje się mieć wąziątkie to ,,wejście" do środka (nie umiem się wysłowić). Ale okay, już nie marudzę :) Bardzo fajny post, pozdrawiam :)

    marzeniaulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że znalazłaś coś dla siebie! Sprawdziłam linka. Torba faktycznie fajna, taka oldschool'owa :). Mam podobną, tylko czarną.
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  15. Torebki bardzo nietypowe i jednocześnie oryginalne! Trzeba je umiejętnie dobrać do stylizacji, żeby nie wyszedł nam komizm stroju :)
    Ciekawy wpis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się miś i babeczka, aczkolwiek nie odważyłabym się nosić takich torebek. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://inaniz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka mufinka, świetna! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger