Prezenty od My Gift Dna

hey,
Masz problem z kupnem prezentu? Urodziny już jutro, a ty dalej nie wiesz czym obdarujesz solenizanta? Prezenty firmy My Gift Dna, są świetnym rozwiązaniem, gdy nie wiemy jaki upominek kupić, a chcemy, żeby prezent był oryginalny i co najważniejsze - podobał się obdarowywanej osobie.

My Gift Dna jest firmą specjalizującą się w sprzedaży prezentów personalizowanych. Muszę przyznać, że wybór jest ogromny. Na stronie możecie znaleźć min. portfele, kalendarze i notesy, deski do krojenia oraz kubki. Bez wątpienia obdarowywana osoba ucieszy się z upominku zrobionego właśnie dla niej.

Mnie od razu w oko wpadł notes. Jako, że taniec jest moją pasją, wybrałam motyw tancerki. Na notatniku wygrawerowane zostało również moje imię. Jest on w kolorze szarym, jednak jest dostępny również w wersji fioletowej i niebieskiej.



Kolejną rzeczą, którą wybrałam jest kubek ze świetnym nadrukiem! Idealnie nada się do porannej kawy czy herbaty. Mamy do wyboru 3 rozmiary - standardowy, duży i latte. Ja wybrałam oczywiście latte. Dużym plusem jest to, że nadruk umieszczony jest po obu stronach kubka, dlatego nada się zarówno dla osób leworęcznych jak i praworęcznych.

Przesyłkę otrzymałam błyskawicznie, kurier zapukał do drzwi już na drugi dzień od nadania paczki. Prezenty były starannie zapakowane i przyszły i idealnym stanie.
Podsumowując, jestem pozytywnie zaskoczona upominkami. Są one wykonane starannie, wysokiej jakości. Jestem pewna, że niejednej osobie sprawiłyby radość!
N.

Post przygotowany przy współpracy z firmą:

29 komentarzy:

  1. Mam tak, że zamawaim prezenty z internetu, i ta strona to strzał w dziesiątkę. Zawsze, gdy zamawiam upominki urodzinowe dla moich przyjaciół przychodzą one dwa tygodnie po uroczystości, mój pech
    Obserwuję- podoba mi się tu.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tę stronę, prezenty przychodzą już na drugi dzień, więc o to nie trzeba się martwić.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Najpiękniejsze, bo personalizowane ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże ten kubek to rewelacja bardzo bym taki chciała :O !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten kubek! Ale ostatnio tyle ich nakupowałam, że już starczy... :P A na stronkę zajrzę :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na prezent. Ostatnimi czasy podobają mi się takie spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku, jakie świetne propozycje! :) zakochałam się w tym kubku! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy są na prawdę świetne. Teraz wiem skąd następnym razem coś zamówię :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne te prezenty :D Zdradzisz gdzie przerabiasz zdjecia? Pozdrawiam :*

    http://olivkv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia przerabiam w Picmonkey oraz w Canvie.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  9. świetne propozycje na prezent!
    Zapraszam do mnie: http://agabeautyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny notes i kubek ! :) mega mi się podoba :)
    obserwuje i pozdrawiam:)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kalendarz :) Dzięki Tobie poznałam tę sklep :) Dziękuję!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG


    OdpowiedzUsuń
  12. Kubek jest naprawdę świetny *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :) Bardzo lubię prezenty, które mogę sama spersonalizować zależnie od okazji :D

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  14. O stronie pierwsze słyszę, a jest bardzo przydatna. W większości przypadków nie wiem co kupić, teraz już będę wiedziała, haha! :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły, a w kubku się zakochalam :) na pewno przyjrze się bliżej asortymentowi, bo wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Upominki są naprawdę prześliczne :) Widać, że bardzo solidna firma, gratuluję współpracy :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tym sklepie, ale teraz muszę przyjrzeć mu się bliżej:) Zakochałam się w tym kubku. Jest prześliczny!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza strona z spersonalizowanymi prezentami! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy kubeczek - też bym taki chciała :)

    thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na prezent! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne personalizowane prezenty! Kubek jak i notes wymiatają<3 Świetne pomysly na gifcik dla bliskiej osoby.

    Zapraszam do mnie:
    http://www.justcleo.pl/2016/06/personalised-gift-ideas-for-someone.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach, kawa z takiego pięknego kubka musi być jeszcze bardziej smaczna niż zwykle! Uwielbiam takie sklepy, ich asortyment zawsze zachwyca... :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger