Trendy 2016: Wiązane dekolty. HIT czy KIT?

 hey,
Dzisiaj chciałam pogadać z Wami trochę o trendzie, jakim są wiązane dekolty. HIT czy KIT?? Zapraszam!
Bluzki z wiązanymi dekoltami bardzo mi się podobają! Wyglądają bardzo ciekawie i oryginalnie. Moim zdaniem jest to absolutny HIT! Wiem jednak, że wiele osób uważa, że są zbyt wyzywające. Ja znalazłam bluzkę, która pomimo tego, że ma wiązany dekolt, wcale nie jest wyzywająca! Zobaczcie i oceńcie sami!
bluza - klik
bluza - klik
Jakie jest Wasze zdanie na temat wiązanych dekoltów??
N.

26 komentarzy:

  1. To na pięrwszym zdjęciu to kit ale twoja bluza jest boka <3 ja sama sobie zamówiłam dwie rzeczy z takim wiązaniem ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo tego, że skomentowałam na DDOB, to skomentuję też tutaj! Świetna bluza! sama teraz szukam bluzki z wiązanym dekoltem :) A Tobie w takiej naprawdę do twarzy :) Zapraszam do siebie w wolnej chwili i do zaobserwowania, o ile ci się tylko spodoba! ja obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zależy od dekoltu danej rzeczy :) Ale raczej Hit. Twoja bluza bardzo ci pasuje.
    Pozdrawiam, Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy jest taki motyw na bluzce ;)
    po klikane
    16.49
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście takie dekolty się podobają :) Fajna bluza!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że mi się one podobają :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wiązane dekolty to zdecydowanie hit ! Bardzo podobają mi się takie bluzeczki. Jednak najlepiej prezentują się na kobiecie z większym biustem mają ciekawszy efekt całego wiązania :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza bardzo mi się spodobała i kliknęłam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam odwagi takich założyć ;D
    efeel.wordpress.com (5 łatwych kroków do pięknej sylwetki ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się ale nic nie mam :( kliknięte! :)
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi wiązania mega się podobają ! Sama poszukuje jakieś fajnej bluzki z wiązaniem :)
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te bluzki, na początku nie mogłam się do nich przekonać, ale teraz bardzo mi się podobają :*
    Ślicznie w niej wyglądasz <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bluza ;)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi bardzo podobają się wiązane dekolty. Oczywiście jeśli jest ze smakiem dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę że są bardzo interesujące, osobiści podobają mi się ubrania z wiązaniami przy dekolcie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mi również się podobają ;)

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie HIT, takie wiązania nadają charakteru całej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie bluzki są raczej nie w moim stylu, ale na Tobir bardzo ładnie to wygląda :)
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie HIT.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super są
    uwielbiam takie posty!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. http://poziomka1.blogspot.com/
    swietny post <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli jest to nieduży dekolt a nie sięgający pępka to czemu nie. Jednak nie znalazłam jeszcze żadnej takiej bluzki która by mi się spodobała. Ale Twoja bluza jest bardzo fajna! :)
    Obserwuję!
    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna bluza !! Ja osobiście nie lubię dekoltu więc twoja bluza to strzał w dziesiątkę ;))

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger