La Roche-Posay toleriane (Żel do mycia skóry szczególnie wrażliwej) - Recenzja

Znalezienie dobrego żelu do mycia twarzy, to naprawdę wyczyn. Idealny produkt powinien oczyszczać problematyczne partie twarzy, ale również nawilżać pozostałe miejsca. Prawdziwe perełki trafiają się jednak bardzo rzadko. Czy La Roche-Posay Toleriane okazał się moim wymarzonym kosmetykiem do pielęgnacji twarzy?? Dzisiaj chcę zrecenzować dla was ten produkt. Mam nadzieję, że post się Wam spodoba! Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam!!




Żel do mycia twarzy Toleriane, jest kosmetykiem przeznaczonym do pielęgnacji cery szczególnie wrażliwej. Zawsze wybieram kosmetyki hipoalergiczne zarówno do makijażu, jak i do pielęgnacji mojej cery. Ma ona skłonności do różnych reakcji alergicznych, zaczerwienień. Często jest podrażniona. Czasami jest to bardzo uciążliwe. Byłam ciekawa jak sprawdzi się żel do mycia twarzy z La Roche-Posay, ponieważ słyszałam już dużo pozytywnych opinii na temat kosmetyków tej firmy, a nie miałam jeszcze okazji niczego przetestować. Żel do mycia twarzy Toleriane jest bardzo łagodnym kosmetykiem dla skóry. Używam go rano i wieczorem. Naprawdę polubiłam ten produkt, bo jego używanie jest dla mnie prawdziwą przyjemnością. Dlaczego? O tym poniżej.



Nie zawiera żadnych drobinek i jest wyjątkowo delikatny. Pierwsza rzecz, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła to wydajność produktu. Myślę, że wystarczy mi naprawdę na bardzo długo, ponieważ, należy wylać dosłownie kroplę żelu, który po zetknięciu z wodą zmienia się w przyjemną oraz łatwą do zmycia piankę. Taka ilość produktu wystarcza zupełnie na umycie całej twarzy. Kolejnym plusem jest to, że kosmetyk nie zawiera mydła, żadnych środków zapachowych i konserwantów, a do tego bardzo dobrze radzi sobie z resztkami makijażu, czy innymi zanieczyszczeniami. Kosmetyk bez parabenów nie zawiera substancji zapychających co dla mnie jest dodatkowym plusem. Faktycznie, nie podrażnia i pozostawia cerę oczyszczoną, a skóra po jego użyciu nie świeci się, jest miękka i jakby delikatnie gładsza. Jeżeli macie podobne problemy z cerą do moich, na pewno będziecie z niego zadowolone. W składzie napisane jest, że żel zawiera glicerynę, która ma nawilżać. W mojej opinii skóra jest raczej delikatnie ściągnięta, matowa, ale produkt też jej nie wysusza. Nie jest to dla mnie minus, ponieważ po myciu twarzy i tak zawsze sięgam po krem nawilżający, jednak dla niektórych z Was może to być ważny czynnik.



Ten kosmetyk oceniam bardzo pozytywnie, miła konsystencja, delikatne, ale skuteczne działanie. Łatwa i niezwykle przyjemna, a zarazem szybka aplikacja. Skład skomponowany specjalnie z myślą o skórze bardzo wrażliwej, dlatego nie zawiera substancji uznawanych za drażniące, jak substancje zapachowe, czy klasyczne konserwanty. Myślę, że jego cena nie jest wysoka, ponieważ jest to naprawdę dobry i bardzo wydajny kosmetyk, który wystarczy wam na pewno na o wiele dłużej niż inne tego typu produkty, dlatego z pewnością warto w niego zainwestować!


14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten krem sama go miałam kiedyś i się mi bardzo dobrze sprawdzał :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie krem kochana, tylko żel do mycia twarzy. Nawet w tytule jest to napisane...

      Usuń
  2. Nie znam tego kremu, ale chętnie to zmienię.
    Kosmetyki La Roche Posay już niejednokrotnie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przetestować! Mnie również kosmetyki tej marki bardzo pozytywnie zaskoczyły :)

      Usuń
  3. Ale swietny jest <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam tyle dobrego o kosmetykach tej firmy. Ehh, może czas samej spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, są świetne! Warto wypróbować ;)

      Usuń
  5. Używałam go przez jakis czas (podkradałam od siostry hah) i najlepszy kosmetyk, ktory o moja twarz dbał, jednak cholernie drogi cały taki zestaw ;/

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam duzo pozytywnych opinii ns temat kosmetykow z La Roche Posay ale do tej pory w mojej kosmetyczce pojawil sie tylko lagodzacy krem po opalaniu tej marki.
    Chcialam sie zapytac czy La Roche Posay posiada w swoim asortymencie rowniez produlty przeznaczone dla osob majacych problem z tradzikiem?

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla cery trądzikowej przeznaczona jest seria effaclar :)

      Usuń
  7. Też o nim wiele pozytywnych opinii słyszałam i chyba czas go zakupić :)
    mój blog: http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować;) dermokosmetyki najlepiej się u mnie sprawdzają, więc wpisuję go na moją liste do przetestowania.
    Jak narazie moim ulubieńcem jest ten niebieski żel z Avene;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba będę musiała wypróbować :) Jeszcze nigdy go nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty tej marki. Tego jeszcze nie testowałam :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger