Zadbaj o wygląd swojego telefonu z Etuo.pl


Jakiś czas temu otrzymałam możliwość wybrania sobie dwóch case'ów na stronie etuo.pl. Stąd dzisiejszy wpis. Na tej stronie znajdziecie obudowy na wiele modeli telefonów, tabletów, a także inne akcesoria gsm. Ponad to, jest możliwość zaprojektowania swojej własnej obudowy! Dzięki temu możecie być totalnie oryginalne i mieć case z np. zrobionym przez siebie zdjęciem. Super, nie!?


Na stronie spodobało mi się bardzo wiele wzorów, ale koniec końców wybrałam dwa ze swoim ulubionym - marmurowym motywem. Oba wyglądają prześlicznie i jestem z nich bardzo zadowolona! Są wykonane z bardzo trwałego i elastycznego tworzywa, które chroni telefon przed uszkodzeniami, co jest ogromnym plusem. Dzięki tej stronie, wasz telefon może wyglądać dokładnie tak jak chcecie ♡.


Co sądzicie o moich obudowach?

12 komentarzy:

  1. Prześliczne obudowy :)
    Marmurkowy motyw rządzi!
    Buziaki!
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Marmur ostatnio góruje wszędzie, twoja nowa obudowa wygląda rewelacyjnie :) Własne tworzenie obudów do świetna sprawa ;)
    Miłego weekendu!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne obudowy! Ja mam ich około 20, wiecczdecydowanie za dużo... Ale bardzo lubię zmieniać etui więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie obudowy bardzo mi się podobają, lubię takie motywy :) Ja nie mam żadnego etui z tej strony, bo niestety nie ma tam nic na mój model telefonu... ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie raz czytałam pozytywnych komentarzy na temat sklepu. Już zamówiłam swoje wymarzone etui. Czekam na paczuszke :) Asortyment mają rewelacyjny!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już raz czytałam u Ciebie post o case z tej firmy. Po jego przeczytaniu złożyłam zamówienie na ich stronie i do tej pory jestem zadowolona z otrzymanego etui. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Case`y sa cudowne! Ja zamówiłam kiedyś obudowy z podobnej strony ale nie byłam zadowolona :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten motyw prezentuje się naprawdę świetnie, a jako obudowa robi wielkie wrażenie.
    Mega podobają mi się twoje projekty!


    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam od nich jednego case'a :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te obudowy! *.* Bardzo mi się podobają, uwielbiam motyw marmuru, robi rewelacyjne wrażenie. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obudowy nie w moim stylu, jakoś trend z motywem marmuru mi nie przypadł do gustu :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger