Nowy blog? Co z Dziewczęco.pl!?


Nie wątpię, że ta wiadomość Was zaskoczy, ale TAK  - założyłam nowego bloga! Już od dłuższego czasu o tym myślałam. Wykonanie designu, zakup sprzętu itd. trochę mi zajęło, ale nareszcie jest! Udało się! Kiedy 2 lata temu zakładałam Dziewczęco.pl nie sądziłam, że tak się rozwinę, a pisanie stanie się dla mnie największą pasją, której z wielkim szczęściem poświęcam każdą wolną chwilę. Obecnie nie wyobrażam sobie, kim bym była bez bloga. To nie odłączna część mnie, która sprawia mi tyle radości! Kilka miesięcy temu wpadł mi do głowy pomysł stworzenia czegoś nowego, a tym czymś jest mój nowy blog - nataliawolek.blogspot.com. Mam nadzieję, że uda mi się pogodzić oba, ale absolutnie nie zamierzam rezygnować z Dziewczęco.pl. Będę się starała, żeby posty pojawiały regularnie tak jak dotychczas. Mam nadzieję, że zaczniecie obserwować nowego bloga i będziecie towarzyszyć mi w dalszym rozwoju ♡.

NOWY BLOG -  TUTAJ ♡


Bluza - TUTAJ
Kurtka - TUTAJ
Pasek -  TUTAJ




12 komentarzy:

  1. Ja nie umiałabym prowadzić dwóch blogów równocześnie, do jednego bardziej przywiązywałabym uwagę. Jednak tobie życzę powodzenia, a na drugi blog już wpadam i idę zaobserwować :)

    Miłego poniedziałku!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że jest to dla mnie duże wyzwanie, ale mam nadzieję, że jemu sprostam ;). Trzymajcie kciuki!

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w prowadzeniu 2 blogów! Za chwilkę wejdę na nowego :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu dwóch blogów, ja pewnie nie dałabym rady. Więc trzymaj się ciepło, a już wchodzę na nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!

    Mam nadzieję, że uda się Tobie prowadzić 2 blogi jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzonka w pisaniu dwóch blogów, to nie lada wyzwanie <3


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia życzę i podziwiam że znajdujesz czas na dwa blogi. Ja czasem mam problem ze znalezieniem czasu na jeden...

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST więc zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł :) Powodzenia :)

    Pozdrawiam ;*
    https://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prowadzenie dwóch blogów, jak dla mnie, byłoby nie do pogodzenia. Jednak życzę ci powodzenia i z pewnością będę zaglądała.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia bardzo fajna stylizacja,podziwiam porowadzenie dwoch blogów ;* powodzenia kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w prowadzeniu dwóch stron. Mam nadzieję, że wytrwasz jak najdłużej i się nie przepracujesz. Świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba nie dałabym rady prowadząc dwa blogi jednocześnie :)
    także podziwiam i życzę powodzenia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger