Perfekcyjnie matowa cera dzięki MAYBELLINE Dream Matte Mousse!? Recenzja ☆


Jakiś czas temu od strony www.jpkosmetyki.pl otrzymałam możliwość przetestowania podkładu Maybelline Dream Matte Mousse. Jak widzimy w nazwie, jest to podkład w musie. Bardzo mnie to zaciekawiło, bo mnie miałam jeszcze okazji pracować kosmetykiem tego typu. Dostępnych jest wiele odcieni tego podkładu, także każdy znajdzie coś dla siebie. Ja wybrałam najjaśniejszy - 10 ivory. Uważam, że trafiłam idealnie! Kiedy zobaczyłam produkt w słoiczku bałam się, że będzie nieco przyciemny, ale po nałożeniu na twarz idealnie stapia się z cerą.


Rzeczą, która bardzo przypadła mi do gustu jest formuła podkładu. Konsystencja musu sprawia, że produkt wygląda bardzo naturalnie i nie tworzy efektu maski. Zdziwiło mnie to, że jest bardzo dobrze kryjący, ale nie obciąża przy tym cery. Jest to chyba największa zaleta tego kosmetyku. Kolejnym plusem jest to, że posiada on filtr SPF 15. Czy matuje perfekcyjnie, tak jak obiecuje producent? Tak! Po jego nałożeniu, twarz jest całkowicie matowa, także użycie pudru nie jest konieczne. Polecam ten produkt osobom, które tak jak ja nie mają wiele czasu na pomalowanie się rano. Aplikacja tego kosmetyku jest bardzo prosta i zajmuje dosłownie kilka sekund! Bardzo szybko się go rozprowadza i nie pozostawia plam, co nie rzadko zdarza się przy podkładach w płynie. Już po pierwszym użyciu bardzo polubiłam się z tym kosmetykiem i jestem przekonana, że nie będzie to moje ostatnie opakowanie. Jeżeli macie możliwość zakupu tego produktu - serdecznie polecam!



10 komentarzy:

  1. dla mnie niestety są za ciemne, ale mam róż z tej samej linii i robi wrażenie, zakładam więc, że podkład też zadowala.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrzeba później się pudrować? A ile kosztuje taki podkład? Bo ja używam kremu BB od Garniera, chwalę sobie. Jednakże muszę użyć pundru z tej właśnie firmy, której recenzowałaś produkt. Ale nie lubię mieć tyle tego na twarzy. Sam krem bb i puder i krem jeszcze pod tym, to dla mnie za dużo xd

    Pozdrawiam serdecznie,
    Magia słowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nic o tym nie wiem bo nie stosuje takich rzeczy heh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Firmę oczywiście kojarzę, ale nie za bardzo z nią mam styczność. Może dlatego, że mało używam kosmetyków? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba będę na niego polować w rossmanie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bedą przecenki to musimy go dopaść:) Przejrzałyśmy Twojego bloga i jest świetny a pare postów niżej o paznokciach- super post!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. ogólnie maybelline dla mnie to porażka- oczywiście to moje zdanie. - czego bym nie kupiła, ZAWSZE byłam zawiedziona. ;/

    http://fashionbyelegancea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji używać tego musu, jednak jakoś nie jestem przekonana do tych produktów. Zdecydowanie zaliczam się do fanek Catrice.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger