Jak znaleźć własny styl? 4 proste kroki

Jak znaleźć własny styl? Z tym pytaniem na co dzień boryka się wiele dziewczyn. Ślepo podążać za trendami, a może wymyślić coś nowego i oryginalnego?  Każda z nas chciałaby wyglądać niepowtarzalnie. Mam nadzieję, że w odnalezieniu swojego własnego stylu pomogą Wam moje 4 zasady, którymi zawsze się kieruję. Zapraszam!


1. To TY masz się czuć dobrze w tym co nosisz. Śledzimy trendy, przeglądamy tumblra i instagrama. Porównujemy się do innych, inspirujemy się celebrytami. Twój styl powinien być spójny z twoją osobowością, ale też dodawać ci pewności siebie. Kieruj się własnymi upodobaniami, a nie koniecznie patrz tylko na trendy. 

2. Zorganizuj sobie przestrzeń. Organizacja szafy może wydawać się mało istotna, a tak na prawdę jest bardzo ważna. Wyrzuć wszystkie ubrania, w których nie chodziłaś już dłużej niż rok. Nie wierz w to, że może za 3 lata ponownie spodoba ci się jakaś sukienka.

3. Dodatki, dodatki, dodatki! Biżuteria, torebki, paski, to one dodają charakteru naszej stylizacji. Warto zwrócić na nie szczególną uwagę i poświęcić nieco więcej czasu przy ich doborze. Bądź kreatywna!

4. Pomyśl czego naprawdę potrzebujesz. Zastanów się nad bazą swojego stylu. Zacznij od kupowania rzeczy uniwersalnych, które możesz połączyć z wieloma innymi. Na początku postaw na klasyki.





Podobają się Wam zdjęcia? Już wkrótce więcej zdjęć z tej sesji na moim nowym blogu nataliawolek.blogspot.com ♡.

BODY - TUTAJ
CHOKER - TUTAJ
KURTKA - TUTAJ

A wy, znalazłyście już swój styl?
Co sądzicie o moich zasadach?

20 komentarzy:

  1. Chciałabym odnaleźć swój własny styl aczkolwiek po tym co tutaj przeczytałam , ja mam ten styl. Lubię rzeczy które noszę , są wygodne i mi się podobają i to jest najważniejsze. Pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety ciągle mam problem z znalezieniem własnego stylu. Mam nadzieję, że w końcu mi się uda !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś 6 miesięcy temu znalazłam swój własny styl! Wiele osób ma problem z odnalezieniem własnego stylu. Świetne porady, bardzo przydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże w zdjeciach sie zakochałam <3 A co do postu to idealnie napisany!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/trendionpl-mydekowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda! Ja na szęście mam to juz za soba ale na pewno ten post może pomóc dziewczynom, które nadal szukają swojego stylu!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Porządek w szafie musi mieć każdy :)

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno trzeba dobrz esię czuc w tym co nosisz! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślę, że po części znalazłam już swój styl, aczkolwiek lubię kupować też ubrania, które aktualnie są modne ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wybieram ubrania kierując się tym, co będzie wygodne, będzie wyglądało dobrze, ale zarówno jest dosyć modne haha :D

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super porady :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwazam, że trudno jest wogóle nie podążać za modą. Ale posiadanie swojego stylu wykorzystuje i zmienia panującą modę na swój spoób. A dodatki to życie potwierdzam!

    u mnie też podobne tematy miedzy wierszami
    http://weronikadorocka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą w stu procentach, szczególnie z pierwszym punktem. Moim zdaniem jest on najważniejszy :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rady ;)
    Najlepszy z wszystkich to chyba ten 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim do tego trzeba dojrzeć, ubierać się zgodnie ze sobą, swoimi przekonaniami. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Stylizacja :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i myślę, że bardzo przydatny post :) Rady są super i wydaje mi się, że wiele z nas o nich zapomina i ubiera się tak, aby być taka jak inny, modna, a przecież to nie o to chodzi. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś polecić jakieś fajne książki lub zrobić o tym osobną notkę?

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy post i świetne zdjęcia :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger