Jak dobrze dobrać podkład i nie przepłacić?



Na moim blogu znajdziecie wiele porad dotyczących stylu życia, mody i urody, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z odpowiedzią na pytanie najczęściej zadawane przez większość dziewczyn i kobiet - Jak dobrze dobrać podkład i nie przepłacić? Zapraszam!

Pierwszą rzeczą, którą musisz wiedzieć, jest to, żeby prawidłowo dobrać podkład do potrzeb swojej cery. Masz cerę tłustą? Dobrze sprawdzi się u ciebie podkład matujący. Natomiast, jeżeli twoja cera jest sucha wybierz podkład nawilżający. Jest to bardzo ważne, ponieważ jeśli podkład nie będzie odpowiedni dla twojej skóry, automatycznie będzie źle wyglądał. Kolejna rzecz to ton podkładu. Z doświadczenia wiem, że właśnie ten krok sprawia dziewczynom najwięcej problemu. Zaraz dokładnie wyjaśnię ci, co zrobić, żeby wybrać podkład o odpowiednim tonie. Na rynku jest cały wachlarz różnego rodzaju fluidów. Wśród nich wyróżniamy podkłady o dwóch tonach różowych i żółtych. Jeżeli twoja karnacja jest ciepła i wpada w kolor żółty, czasem pomarańczowy, idealny będzie kosmetyk z ciepłymi tonami. Natomiast jeśli masz typowo zimną urodę wybieraj podkłady w tonach różowych. Nie zapomnij też, żeby przetestować kosmetyk w świetle dziennym. W sklepach niemal zawsze jest sztuczne oświetlenie, co bardzo przekłamuje kolory. Niestety nawet jeśli fluid w sklepie wydawał się idealnie dobrany, w domu może okazać się, że zupełnie różni się od koloru twojej skóry! Bardzo częstym błędem jest testowanie podkładu na ręce, gdzie skóra zazwyczaj jest nieco często bledsza niż reszta naszego ciała. Pamiętajcie, żeby wasz podkład był koloru waszej szyi i dekoltu. To właśnie miejsce, na którym powinnyście sprawdzić, czy podkład pasuje. Jeżeli zlewa się z waszą szyją, znaczy że możecie śmiało na niego postawić!


Jak nie przepłacić?
Wszystkie wiemy, że produkty sławnych marek takich jak Dior czy Chanel są pożądane przez większość z nas. Ale czy jakość idzie zawsze w parze z ceną, a może płacimy tylko za logo? Zarówno u firm z niższej, jak i z wyższej pułki cenowej zawsze zdarzają się gorsze i nie lubiane produkty. Co gdybym teraz powiedziała, że nie musisz w ciemno kupować podkładu, a przetestować ich nawet 10 bez żadnych kosztów? PRÓBKI! Przed zakupem jakiegokolwiek podkładu, nieważne czy przeczytałaś już 100 pozytywnych recenzji, zawsze proś o próbki. Dzięki temu możesz przetestować kilka kosmetyków i sprawdzić, który najbardziej ci odpowiada. Proste, prawda?

Na ten temat mogłabym jeszcze pisać i pisać, ponieważ jest to temat rzeka! Uważam jednak, że porady, których udzieliłam Wam w tym poście są najważniejsze i jeśli będziecie się ich trzymać, nie powinnyście mieć problemu z odpowiednim dobraniem podkładu.



22 komentarze:

  1. Ja akurat rąk nie mam bledszych od twarzy i dekoldu, tylko są bardziej czerwone (przemrożone). Dzięki za rady dotyczące doboru właściwego podkładu, ponieważ gdzieś za miesiąc pewnie będę musiała wybrać się po nowy. Szkoda tylko, że nie wiem, czy mam cerę suchą czy tłustą. Może zrobisz post, jak je odróżnić?
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik | Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie napiszę taki post :). Powodzenia w poszukiwaniach idealnego podkładu!

      Usuń
  2. Świetny pomysł na post, bardzo pomocny!♡
    Często mam problem z doborem podkału, także ciesze się, że ktoś poruszył ten temat!:D
    Super!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Na pewno skorzystam z wskazówek kiedy następnym razem będe dobierała podkład.
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo interesujacy post i swietny temat! Mam andzieje ze jeszcze napiszesz cos o tym, szczegolnie ciekawi mnie porownanie podkladow z tzw wyzszej półki z tymi tanszymi, co na tem temat myslisz?
    zapraszam na nowy post na blogu...wyprawa do Azji :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/03/09/every-airport-has-own-story/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie mam nigdy problemu z doborem koloru, jednak problem zaczyna się wtedy kiedy większość podkładów jest matowa a moja cera jest sucha. U mnie niestety nie sprawdza się podkład z Affinitone, miał nawilżać a wysusza moją skórę. Najlepiej sprawdzają się u mnie podkłady droższe i obecnie moim ulubionym jes6 L'oreal True Mach :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaskoczyła mnie informacja o tonach podkładów. Wydawało mi się zawsze, że podkład to podkład, miał być jasny, kryjący i tyle. Teraz będę zwracać większą uwagę na tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Life hack z próbkami na pewno ułatwi życie i stan konta! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie korzystam z takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w końcu dobrałam idealne podkłady do swojej cery. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Mi zajęło dużo czasu odbieranie podkładu do cery. Twoje wskazówki przydatne i masz rację dobre podkłady znajdziemy w różnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. JA miałam częśto problem z podkładem. Ale odkąd trafiłam na mineralny, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem bardzo blada i nigdy nie mogę znaleźć idealnego podkładu ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nienawidze tego że zawsze kiedy panie w drogeriach dobierają mi podkład nie uwzględniają tego, że chce żółty, który nie będzie bo jakimś czasie stawał się na mojej buziu różowy. Już kilka razy tak przepłaciłam kasę. Ostatnio odkryłam jeden idealny i to za sprawą znajomej. Ale wiem, ze problem z doborem podkładów jest zawsze największy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety mało która drogeria zgadza się rozdawać próbki, choć to faktycznie najlepszy sposób, aby wybrać ten idealny podkład :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear, I love it! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, wielokrotnie sama mam problem z dobraniem odpowiedniego koloru podkładu i z pewnością skorzystam w twoich rad :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy i przydatny post :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba moja największa zmora życiowa ;) Dlatego właśnie, po wielu wielu porażkach w tym temacie, przestałam używać makijażu na co dzień. Wystarczy tusz do rzęs :) Ale nie w każdej drogerii można dostać próbki...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post i na pewno bardzo przydatny.
    Pozdrawiam i obserwuję
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Świetny post, w sam raz dla mnie bo zawsze mam problem z dobraniem podkładu :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger