Idealny pokój dla dziewczyny?


Jak wiecie interesuję się dekorowaniem wnętrz. Bardzo lubię dekorować swój pokój. Bardzo często coś w nim zmieniam i wymyślam nowe rozwiązania, dlatego wpadłam na pomysł stworzenia dla Was wpisu o takiej tematyce. Nie było jeszcze czegoś takiego na moim blogu, a jestem pewna, że ten temat może Was zainteresować. Zapraszam!

Bardzo ważną rzeczą dla mnie jest kolorystyka pokoju. Może wydawać się to banalne, ale być może nawet nie zdajecie sobie sprawy jaki ma to wpływ na nasze samopoczucie.
Jeżeli ściany waszego pokoju będą w kolorze żółtym, pobudzą się Wasze zdolności organizacyjne oraz wasza kreatywność i zdolność zapamiętywania! Dlatego jest to najlepszy kolor do pokoju do nauki.  Natomiast czerwień zachęca do pozytywnego myślenia i sprawia, że czujemy ciepły, przytulny klimat. Zieleń sprawia, że czujemy się zrelaksowani i wyciszeni. Natomiast róż, czyli kolor zazwyczaj najbardziej lubiany przez dziewczyny ;), wpływa na rozwój intuicji i silnie pobudza wyobraźnię.

Teraz, jak mamy już bazę, czyli kolor ścian, czas na dobór mebli! Stroną, na której ja bardzo często szukam inspiracji jest LionsHome. Bardzo ją lubię ze względu na to, że oprócz inspiracji można przeczytać tam wiele artykułów i wyszukiwać produkty. Często tam zaglądam i Wam też bardzo polecam.






Pierwszym meblem, który sama posiadam w pokoju i według mnie jest świetnym, bardzo urokliwym elementem pokoju dziewczyny. Jest to toaletka. To zdecydowanie moje ulubione miejsce w pokoju. Siadając przy niej, wykonując makijaż czuję się jak księżniczka.











Meblem, dzięki któremu możemy się uczyć, rozwijać i tworzyć jest biurko! Jest to idealne miejsce, aby usiąść z kubkiem ciepłej herbaty i skupić myśli. Ważne jest to, aby oprócz wyjątkowego wyglądu, było również praktyczne.











Kiedy meble mamy już dobrane, czas na dodatki! Poniżej przedstawiłam Wam propozycje dodatków do idealnego pokoju nastolatki.
A wy, interesujecie się dekorowaniem wnętrz?
Jakie są Wasze ulubione kolory w pomieszczeniach?

26 komentarzy:

  1. Ta toaletka jest przecudowna, sama o takiej marzę :D
    Mój pokój jest raczej kolorowy, ale bardzo podobają mi się jasne pomieszczenia z minimalistycznymi ozdobami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje siostry były by zachwycone taka toaletka!
    Każda nastolatka marzy o własnej przepełnione kosmetykami ;)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze marzył mi się pokój w odcieniach bieli połączony z fioletem :) Oczywiście do tego toaletka i łóżko z baldachimem :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie meble jak i dodatki ktore pokazalas chetnie przygarnelabym do swojego pokoju, jesli chodzi o moj pokoj to nie jest idealny ale i tak czuje sie w nim bardzo dobrze. Jasny kolor scian, brazowe wczesniej meble zostaly pomalowane na bialo, toaletka, biurko, szafa, kanapa i jednoosobowe lozko. A do tego odrobina dodatkow. na razie nie bede nim w duzo zmieniac, a tez nie moge poniewaz mieszkamy w wynajmowanym mieszkaniu ale jak tylko kupimy dom to urzadze sobie taki pokoj o jakim od zawsze marzylam;

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój idealny pokój miałby kolorystykę składającą się z białego, czarnego i siwego :D
    Ciekawy wpis :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, bardzo inspirująca ta strona LionsHome:) Niepotrzebnie w nią kliknęłam, bo teraz mam ochotę na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    Również interesuję się dekorowaniem wnętrz :)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka toaletka chodzi już za mną bardzo długo jednak nie mam miejsca aby ją gdzieś ustawić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulubionego koloru w pomieszczeniach nie mam, teraz mój pokój jest niebiesko-żółty i chciałabym coś zmienić, ale sama nie wiem na jakie kolory. Toaletki jeszcze nie mam, biurko kiedyś miałam ale zmieniłam meble i teraz niestety nie mam, a bardzo mi go brakuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rownież jestem fanka toaletki, osobiście preferuje kolor biały ścian oraz mebli bo lubię klasykę a przy wielkim pokoju wyglada to super ,kocham dodawać dodatku pokoju bo odrazu robi sie przytulniej , uważam , ze niedługo moj pokój dojdzie do tego stopnia , ze bedzie wyglądał jak moj wymarzony pokój
    Pozdrawiam
    http://karvixz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. taka toaletke juz niedługo będę mieć <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Toaletki bardzo mi sie podobaja i kiedys bym chciala miec aczkolwiek poki co nie bedzie mi pasowac do mebli haha

    OdpowiedzUsuń
  13. o! dzięki za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam dekorowanie, szczególnie jeśli chodzi o sam akcent wykończenia dodatkami, tak aby wnętrze było urządzone ze smakiem. Sama w te wakacje przeprowadziłam w swoim pokoju gruntowny remont i jestem bardzo zadowolona z efektów.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię co jakiś czas zmienić dodatki w pokoju, nadają wtedy nowy klimat, szczególnie fajny jeśli pasują pod obecne wtedy święto lub porę roku ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te dodatki, które pokazałaś są śliczne! Zwłaszcza poduszki!

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ze względu na średniej wielkości pokój mam tylko biurko. Ale mimo wszystko przy nim czuję się najlepiej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny wpis z mnóstwem inspiracji!
    Zapraszam do mnie na bloga. Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam meble w stylu retro ! :) toaletka jest przesliczna, sama niebawem planuje kupić coś podobnego.
    Narazie w domu sypialnie mam urządzoną w tym stylu :)

    Pozdrawiam
    http://testowo-opiniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie rzeczy chętnie przygarnęłabym do swojego pokoju :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Toaletka bardzo ważna. Ja przy tworzeniu swojego pokoju ją ominęłam i teraz żałuję ;/
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh kocham takie słoneczne pomieszczenia, jasne meble, obrazki na ścianie, rośliny <3
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny blog!
    Śliczne są te obrazki obok postów <333


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś przepiękna! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Najchętniej zrobiłabym wielkie porządki w moim pokoju i wyrzuciła większość mebli bo są mi niepotrzebne a na ich miejsce dałabym coś praktycznego. W swoim pokoju mam kremowo-szare ściany i w sumie mi się to podoba. Strasznie podobają mi się białe meble, ale niestety nigdy nie mogłam sobie na nie pozwolić.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger