☆ Sekret pięknych i zdrowych paznokci ☆


Mocne i piękne paznokcie to marzenie niejednej dziewczyny. Jeśli jest z nimi coś nie tak może być to objawem np. niedoboru jakiegoś minerału. Ja interesuję się tematem paznokci przeszło 3 lata. Uwielbiam je malować i bawić się różnego rodzaju wzorami i zdobieniami, ale zawsze pamiętam o tym, aby o nie odpowiednio dbać, dlatego przychodzę do Was z tym postem. Wydaje mi się, że wiem już sporo na temat pielęgnacji paznokci i chcę się z Wami tym podzielić. Zapraszam!

Odkąd pamiętam, nigdy nie miałam mocnych paznokci, już nie wspominając o dłuższych niż opuszek palca. Od razu się łamały. Borykałam się z tym długi czas, ale nie było to dla mnie jakoś bardzo ważne i nie przywiązywałam do tego większej wagi. To było kilka lat temu. Pamiętam, że oglądałam dużo paznokciowych tutoriali na youtube. Nie podobało mi się to, że mam krótkie i łamliwe paznokcie i, że nie mogę wykonać na nich takich zdobień jakie widziałam na filmach.


W końcu zaczęło mnie to wkurzać i postanowiłam coś zmienić. Wtedy bardzo zainteresowałam się tematem. Zaczęłam używać wiele odżywek, olejków itd. Minęło kilka miesięcy, zanim uzyskałam wymarzony efekt, ale uwierzcie, było warto! Poniżej szczegółowo opiszę Wam jakie kosmetyki stosowałam i jakie nawyki sobie wyrobiłam.

Dieta
Bardzo ważną rzeczą, o której nie możecie zapomnieć jest dieta. To jeden z sekretów zdrowych i mocnych paznokci. Najważniejsze są zrównoważone posiłki - chude białko, błonnik i świeże warzywa i owoce, które zawierają dużą ilość potrzebnych witamin. 

Pielęgnacja
Kolejnym ważnym elementem jest odpowiednia pielęgnacja naszych paznokci. Ja zaczęłam od używania odżywki z Eveline ''Paznokcie twarde i lśniące jak diament'' i muszę przyznać, że bardzo dobrze wpłynęła na moje paznokcie. Oprócz tego przynajmniej 2 razy w tygodniu robię sobie taką odżywkę do paznokci:

☆łyżeczka oleju rycynowego (dostępny w aptece za ok. 5zł)
☆łyżeczka soku z cytryny

Nakładam miksturę na paznokcie, włączam ulubiony serial i czekam 10/20 minut i zmywam letnią wodą. Uwierzcie, dzięki tej odżywce moje paznokcie szybko rosną i w ogóle się nie łamią!


Ochrona
Oprócz diety i odpowiedniej pielęgnacji pamiętaj o ochronie swoich rąk i paznokci. Jak sprzątasz w domu, zakładaj rękawiczki, żeby twoje paznokcie nie miały styczności z detergentami. Zimą pamiętaj o zakładaniu rękawiczek i używaniu dużej ilości kremu nawilżającego.

To były trzy rzeczy, do których stosuję się od długiego czasu i jestem bardzo zadowolona z wyglądu moich paznokci. Jak widzicie nie wiele trzeba, a można osiągnąć naprawdę super efekty!

Co sądzicie o mich sposobach?
Jak Wy dbacie o swoje paznokcie?

Na koniec chciałabym Wam jeszcze pokazać rzecz, którą ostatnio otrzymałam za sklepu Zaful. Są to prześliczne, szare body z wiązanym dekoltem. Od razu stały się moim ulubieńcem! Jeżeli będę miała okazję zamówić coś jeszcze z tego sklepu, na pewno będą to te body tylko w innych kolorach.





BODY - TUTAJ

KONKURS
Chcesz, żebym wypromowała Twojego bloga? Wystarczy podać cenę bodów oraz link do swojego bloga w komentarzu. Wylosuję dwa blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia☺

Polecam:
https://anjaa-blog.blogspot.com
13hacks.blogspot.com

28 komentarzy:

  1. Kurcze ja od dawien dawna borykam sie z tym bólem jakim są łamliwe paznokcie. Od jakiegoś czasu wcieram w nie olejki i stosuje odżywki i sie trochę poprawiło.


    Cena bodów $21.99 Zapraszam http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rady z których na pewno skorzystam bo przy pracy w kuchni moje pazurki sie szybko niszczą :) Piekna bluzeczka!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi moje paznokcie zawsze rosną pięknie, jednak zawsze mi się w kciukach łamią :(
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  4. Obstawiam, że body kosztowało 99,90 zł :D
    Super post,Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama muszę podreperować moje pazurki - na razie mam hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 21.99$ http://martynakochanowska.blogspot.com
    Ja do wzmocnienia moich paznokci używam tego olejku Bambino dla dzieci oraz piję drożdże i polecam to serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam baaardzo słabe paznokcie, istny koszmar. Zastosuję się do Twoich rad, może w końcu staną się mocniejsze :)
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wolę nosić na razie krótkie, bo co rusz mi się łamią, a na "pielęgnację" nie mam czasu!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mam dość łamliwe paznokcie. Szczególnie podczas lekcji wychowania fizycznego łamią jeden za drugim, dlatego myślę, że chętnie wypróbuję tą miksturę!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W obecnej chwili to post dla mnie bardzo przydatny! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam bardzo słabe paznokcie, dlatego też nie zapuszczam ich za bardzo, bo i tak się łamią, co bardzo dziwne, bo włosy mam mocne ;)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  12. musiałabym spróbować tej mikstury z olejem rycynowym...bo moje paznokcie to masakra :/
    $21.99 klik
    pozdrawiam! :) kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z natury mam mocne, zdrowe pazurki niestety ma to swoje wady bo hybrydy po tygodniu mają straszny odrost:) cena bodów 21,99$

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post ^^ sama mam bzika na punkcie paznokci, napewno wypróbuję twoją odżywę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam właśnie o olejku o cytrynie same dobre opinie. Ja od jakiegoś czasu robie sobie wodę z solą morską i moczę w niej paznokcie przez ok. 20 minut. Do tego również wcieram serum od Evree oraz robie zabieg krem+rękawiczki na noc. Póki co nie mam takich paznokci jakie bym chciała mieć, ale myślę, że z czasem osiągnę swój wymarzony efekt :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje bardzo! przypadkiem natrafiłam na twojego bloga i to chyba cud bo paznokcie ma ostatnio okropne!

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Od 2-3 lat używam odżywki diamentowej i ona jest cudowna. Paznokcie po niej są cudowne.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób używasz tej odżywki? Pytanie niby zbędne ale ja jednak nie zbyt wiem jak ją stosować. Na opakowaniu pisze że w 1 dzień nałożyć bezpośrednio na płytkę paznokcia, w 2 dniu nałożyć drugą warstwę, natomiast w 3 dniu starą warstwę zmyć i powtórzyć kurację. Jak ty ją stosujesz? :)

      Usuń
  18. w sumie ja mam problem jak ich nie obgryzac, niestety :C

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ograniczam sie do warzyw, owoców i odzywek do paznokci. Uwielbiam robic hybryde i zele wiec nie zalezy mi na dlugich paznokciach ale staram sie dbac o to aby byly twarde i odżywione. Twoje sa przepiekne! I bardzo ciekawie i ladnie wyglada post i Twoj blog kochana 😍❤ buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z nieba mi spadłaś z tym postem! :D Toczę ciągłą walkę z moimi pazurkami i póki co przegrywam z kretesem :( Na pewno zastosuje się do Twoich porad :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tak ze przez kilka miesiecy moje paznokcie potrafia byc idealne bez zadnego uzywania odzywek itd. Nie lamia sie i bardzo szybko rosna. A potem przychodzi taki czas ze przez kilka miesiecy lamia sie i rozdwajaja.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. post jak najabrdziej dla mnie, ostatnio mam ogromny problem z tym, ze rozdwaja mi sie paznkocie i kompletnie nie mam pojecia dlaczego ;/ sprobuje ten pomysl z olejkiem rycynowym i cytryna ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak na razie nic złego z moimi paznokciami się nie dzieje, więc jakoś szczególnie nie myślę o ich dodatkowej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na moje paznokcie zdecydowanie pomogła odżywka Eveline i nawilżanie płytki.

    Zaobserwowałam bloga ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez jak długi okres czasu używałaś tej odżywki z Eveline? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty widziałam już po miesiącu używania. Teraz używam jej zawsze jako baza pod lakier :)

      Usuń
  26. www.alejandra.bligspot.com
    $21.99
    Ja dopiero zaczynam z odżywką z Eveline. Wcześniej tylko olejek.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger