Pomysły na walentynkowe stylizacje i makijaże


W poprzednim poście podałam Wam moje propozycje prezentów walentynkowych. W tym chciałabym się skupić na stylizacjach i makijażu. Skomponowałam dla Was 3 zestawy ubrań i 2 pomysły na zjawiskowy makijaż! Bardzo dużo pracy włożyłam w przygotowanie tego wpisu, dlatego mam nadzieję, że moje propozycje Was zainspirują. Zapraszam!

Blouse - HERE
Hat - Luxurydivas
Shoes - Modesens
Lipstick - MAC
Phone Case - Velvetcaviar
Jacket - 1stdibs
Jeans - Amazon
Sunnies - Visiondirect

Dress - HERE
Shoes - Aldo
Sunnies - Chanel
Bag - Gucci
Lashes - etsy.com
Fur - Kendall + Kylie
Lispstick - Lime Crime
Parfum - Dior

Dress - HERE
Cape - Dorothy Perkins
Shoes - John Lewis
Parfum - Dior
Eyeshadow - Anstasia Beverly Hills 
Lipstic - Mac
Bag - nordstorm.com


19 komentarzy:

  1. Cóż ja walentynek nie obchodze. Ale z makijażu i stylizacji może kiedyś skorzystam. Pozdrawiam i życzę powodzenia!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny dobór stylizacji!Szczególnie sukienki, chociaż chyba zostawie sobie je na cieplejsze dni xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy są świetne skomponowane, ale ja chyba jednak postawię na coś luźniejsze go. Nie wybieramy się z moim H do żadnej restauracji i spędzamy walentynki w domowym zaciszu. Może wcisnę się w kombinezon? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje.Mnie szczególnie podoba się ta z numerkiem 3 :) Bardzo ładna torebka i wszystko ze sobą idealnie pasuje.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten sezon za kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynki to rowniez moje urodziny wiec co roku staram sie jakos to podzielic. W tym roku, obchodzimy Walentynki wiec romantyczna kolacja na penwo bedzie. Mimo to, najbardziej do.gustu przypadl mi pierwszy zestaw. Walentynkowo ale nie przesadnie, super :)
    Chetnie zajrze rowniez do postu z inspiracjami prezentowymi!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga zdobyła moje serce :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Walentynek nie obchodzę, ale 1 stylizacje chętnie bym wykorzystała! Cudowna i kobieca :)
    http://all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej przypadła mi do gustu opcja druga, sukienka mnie oczarowała :)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga stylizacja jak dla mnie są strzałem w 10! :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Propozycja makijażu super :)
    A stylizacja nr 3 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sukienka ta bordowa koronkowa :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne propozycje :) ta bordowa sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten 2 zestaw :)

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja jak najbardziej w moim stylu! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Awww kocham wpisy z inspiracjami!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to zrobiłaś :3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger