Haul: Nowości ze sklepów internetowych Zaful/Shein/Rosegal/Gamiss/Sammydress


Jakiś czas temu dostałam paczki z pięciu różnych stron internetowych, dlatego postanowiłam zrobić dla Was haul. Większość rzeczy bardzo mi się podoba i na pewno będę w nich chodzić. Jeśli jesteście ciekawi co dostałam w paczkach i jaka jest moja opinia na temat tych rzeczy, zapraszam do przeczytania wpisu!






Pierwszą rzeczą jest szary sweterek z Zaful. Ma on wycięcia na ramionach i jestem chyba najbardziej zadowolona właśnie z tej rzeczy. Pasuje na mnie idealnie i jest bardzo ciepły. Materiał jest bardzo dobry i przyjemny.

SWETEREK - TUTAJ






Kolejną rzeczą z Zaful są złote okulary. Zamówiłam je tak ''na próbę'' bo byłam ciekawa jak będę wyglądać w takich okularach. Są dosyć duże, ale ogólnie bardzo mi się podobają. Są świetnie wykonane!

OKULARY - TUTAJ


Drugą rzeczą na zdjęciu jest ostatnio bardzo modny pasek w stylu kowbojskim ze strony Rosegal. Bardzo czekałam ta tę rzecz, ale niestety trochę się zawiodłam. Jest bardzo krótki i nie nadaje się jako pasek do spodni. Jest świetnie wykonany i wizualnie wygląda super, dlatego na pewno postaram się go wystylizować np. z jakąś sukienką. 

PASEK - TUTAJ



Zamówiłam jeszcze dwa zestawy pędzli. W pierwszym znajduje się 7, a w drugim 12 pędzli. Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem ich jakości. Oprócz tego, że świetnie wyglądają, to naprawdę bardzo fajnie się nimi pracuje.

Zestaw 7 pędzli - TUTAJ
Zestaw 12 pędzli - TUTAJ








Kolejną rzeczą jest sweterek ze sklepu Shein. Jest gruby i ciepły, ale niestety jest bardzo krótki. Na pewno często bym w nim chodziła, gdyby był dłuższy, a tak, ubieram go tyko do zdjęć. Jest zrobiony z bardzo miłego materiału i jest naprawdę super jakości.

SWETER - TUTAJ





 W sklepie Sammydress wybrałam sobie czarne futerko. Widziałam, że w komentarzach na stronie klienci pisali, że jest ono bardzo małe i nie zgadza się z rozmiarówką. Chciałam, żeby było oversize dlatego zamówiłam największy rozmiar - XXL. Niestety jest takie 'na styk' (normalnie noszę rozmiar S/M). Jeśli chodzi o wykonanie jest naprawdę świetne! Futerko jest bardzo miłe. Na pewno będę w nim chodzić. 

FUTRO - TUTAJ

Ostatnią rzeczą są czarne botki ze sklepu Gammis. Już drugi raz zamawiam buty z tej strony i jestem bardzo zadowolona. Rozmiarówka jest bardzo dokładna, także buty idealnie mi pasują. Są fajnie wykonane. Zaskoczyło mnie, że są ocieplane, także nawet na zimę będą super!

BOTKI - TUTAJ


Jak podobają się Wam ubrania, które pokazałam?
Zamawiałyście kiedyś z tych stron?

KONKURS
Chcesz, żebym wypromowała Twojego bloga? Wystarczy podać ceny 3 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia☺
 

26 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc najbardziej zachęcają mnie te sweterki,są cudowne! :) i na pewno bardzo cieplutkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny szary sweterek i śliczną masz toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek pierwszy i buty istny sztos <3
    http://reginaboguckaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sweterki ♥ i ten pasek...coś pięknego ♥
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty oraz ta bluza w stylu crop topu jest mega!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo

    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy sweterek zachwycił mnie najbardziej, śliczne rzeczy :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek z zaful wygrywa wszystko! Jak będę jeszcze miała okazję zamawiać z tego sklepu, to z chęcią włożę do koszyka ten sweterek :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweterek jest obłędny! ♥

    Pozdrawiam,
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mega cudowny sweterek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasek jest cudowny, uwielbiam ten model! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki wspaniałe :) Lubię taki fason :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy sweterek jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy,, zwłaszcza buty, okulary i pędzle wyglądają super!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny sweterek i te pędzle, chyba sama w takie zainwestuję <3 Buziaki!
    VISSIEN.blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczy są bardzo ładne tylko szkoda, że to futerko ma niedokładną rozmiarówkę podaną :c
    Biorę udział :)
    Buty- $26.69
    Pędzle 12szt - $5.35
    Futerko- $38.10
    Biały krótki sweter -US$23.00

    serdecznie pozdrawiam :*
    >>https://anjaa-blog.blogspot.com/<<

    OdpowiedzUsuń
  16. Same fajne rzeczy :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy! Mam pytanko w jakim programie robisz te składanki (zdjęcie głowne postów) :)
    Dodaję do obserwowanych kochana :*

    HelloFashion.pl Daj mi znać w najnowszym poście czy lubisz kabaretki! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej urzekł mnie ten sweterek pierwszy i ten drugi (krótki), które prezentują się naprawdę dobrze. Jednak najlepsza rzecz z tego haulu to zdecydowanie buty! Są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie rzeczy są świetne ;) Ja zamówiłam już kilka paczek, butów nie polecam, strasznie szybko się psują, a zwłaszcza podeszwy pękają już dwie pary poszły do wyrzucenia. Sweterki też są przegenialne ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne zamówienia! <3 Sweterki są rewelacyjne i musimy sobie takie kupić.
    Bierzemy udział ^^
    Buty: $26.69
    Okulary: $7.83
    Zestaw 7 pędzli: $12.63
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterki najlepsze ;)
    13hacks.blogspot.com
    Szary sweter z wycięciem na ramionach: 18.33$
    Okulary: 7.83$
    Zestaw 12 pędzli: 5.35$

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger