♡ Co kupić jej/jemu na walentynki?


Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, dlatego w dzisiejszym wpisie przychodzę do Was z propozycjami prezentów z okazji tego święta. Zaproponuję coś zarówno dla chłopaka jak i dla dziewczyny, Będzie to coś prostego i delikatnego, a zarazem od serca. Mam nadzieję, że moje pomysły Was zainspirują.


Jeśli chodzi o prezent dla niej, będzie to urocza bransoletka. Identyczną znajdziecie tutaj. Jest to srebrny charms na sznureczku. Oprócz tego, że cudownie wygląda, można ją dowolnie spersonalizować, przez co może mieć ogromne znaczenie dla posiadaczki. Moja jest w kolorze białym z wygrawerowanym imieniem. Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ świetnie pasuje do każdej stylizacji. Zarówno na co dzień jak i na wyjścia wygląda super!




Moją propozycją prezentu dla chłopaka jest również biżuteria. Moim zdaniem bardzo pomysłowym prezentem jest srebrna bransoletka z grawerem. Taka biżuteria jest obecnie niezwykle modna i nada charakteru każdemu look'owi, dlatego myślę, że będzie idealnym walentynkowym prezentem. Taką bransoletkę znajdziecie tutaj.


Co sądzicie o moich propozycjach?
Jakie są Wasze pomysły na prezenty walentynkowe?


Post powstał przy współpracy z firmą eprezenty.pl

23 komentarze:

  1. Takie bransoletki to super pomysł na prezent - bo przypominają nam o bliskiej osobie, a przy tym pięknie wyglądają :) Sama, gdybym miała dla kogo, zainwestowałabym w taki prezent :)
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/daily-vlog-dream-team-casting.html

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia kochana! :) robisz je tak ładnie i ukazujesz przedmiot w taki sposoób, że aż miło się ogląda i chciałoby się zobaczyć te bransoletki na zdjęciach z każdej strony :) bransoletki są świetnym pomysłem, zarówno i dla kobiety jak i dla faceta :) bardzo podoba mi się to, że można na nich wygrawerować własny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wygląd bloga!
    Jak robisz tą grafikę początkową? Genialna! Dlaczego ja tak nie umiem? ;D
    Same pomysły na prezent jak najbardziej trafione.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu. ;)
    Zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre pomysły. Mam ogromny problem z doborem prezentów! Takie posty zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na bransoletkę dla chłopaka :) niestety u mnie się nie sprawdzi ehh... nadal szukam pomysłu a czas ucieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na prezent dla chłopaka, ale... mój by nie chciał jej potem nosić :/ ech xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły :D Aż chciało by się taką bransoletkę dostać,może kiedyś? :)
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Ja wciąż nie wiem co kupić mojemu chłopakowi, postawie chyba na klasyczne boxerki od Calvina Kleina haha :D
    Obserwuje ♥
    Less&Tini

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że mój Mąż nie lubi bransoletek i nie będzie w takiej chodził, bo jest piękna. Fajny artykuł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się prezent dla dziewczyny. Kochamy serduszka <3 I do tego piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł, niestety mój nie nosi biżuterii.
    Czekam na kolejne posty z propozycjami, może jakoś mi pomożesz w wyborze prezentu, bo nie wiem czy coś wymyślę w 2 tygodnie. :D

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolę zjadliwe prezenty :) np ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. My z chłopakiem w tym roku zdecydowaliśmy się na wspólny wyjazd zamiast prezentów! Jednak ta męska bransoletka bardzo mi się podoba i długo takiej szukam - będzie na rocznicę haha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja planuję kupić bransoletki od lilou z połową serca i wygrawerowanymi pierwszymi literkami imion. Bransoletki to moim zdaniem super pomysł!
    www.soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze, że napisałaś taki post, bo na pewno wielu zagubionym parom pomoże ♥ ja sobie sama prezent chyba kupię na walentynki i poczekam na właściwą połowę.
    wktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli macie w planach zakup biżuterii to zobaczcie na stronę https://www.blingart.pl/ to tutaj jest duży wybór biżuterii dla mężczyzn i dla kobiet. Firma ta oferuje też grawer więc możecie zamówić na przykład bransoletkę z grawerem. To fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnym prezentem dla niej są z pewnością fotoprezenty :) Tutaj możecie zamówić coś niepowtarzalnego https://www.foto4u.pl/

    Zdecydowanie polecam m.in poduszkę ze zdjęciem lub T-shirt z zabawnym nadrukiem.

    Personalizowane upominki są idealne na każdą okazję. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy wpis! Oryginalnym prezentem na Walentynki będą z pewnością fotoprezenty.

    Tutaj https://www.fotoprint.pl/fotoprezenty możecie zamówić taki personalizowany upominek dla ukochanej osoby, między innymi kubki, kalendarze, maskotki czy puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem świetnym prezentem dla niego jest kosmetyczki męskie duże. Ja kupiłam taką kosmetyczkę dla swojego męża i bardzo mu się spodobała. W końcu będzie miał gdzie spakować swoje kosmetyki na wyjazdy służbowe oraz nasze wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem świetnym prezentem dla niego jest kosmetyczki męskie duże. Ja kupiłam taką kosmetyczkę dla swojego męża i bardzo mu się spodobała. W końcu będzie miał gdzie spakować swoje kosmetyki na wyjazdy służbowe oraz nasze wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger