RECENZJA: Nowości z SheIn i Rosewholesale

hej,
Ostatnio dostałam paczki ze stron SheIn i Rosewholesale i dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam trochę na temat jakości tych rzeczy. Zapraszam!


Pierwszą rzeczą jaką dostałam jest zielony sweterek z wiązanym dekoltem ze strony SheIn. Jest on wykonany z bardzo przyjemnego materiału. Jest ciepły i nie gryzie. Jedyna rzecz, która mi w nim nie pasuje to to, że mógł by być odrobinę mniejszy, ale i tak bardzo mi się podoba i na pewno będę w nim chodzić.

SWETEREK TUTAJ

Drugą rzeczą są buty ze strony Rosewholesale. Na początku trochę się bałam zamawiać buty z chińskie strony w obawie, że rozmiar nie będzie się zgadzał. Na szczęście pasują idealnie. To co mogę o nich powiedzieć to na pewno nie są to buty na bardzo zimną temperaturę, ponieważ nie są w żaden sposób ocieplane, jednak na jesień, czy w miarę ciepłą zimę są idealne!

BUTY TUTAJ

Dajcie znać czy wy czasem zamawiacie na chińskich stronach i jak się Wam sprwdzają otrzymane rzeczy.

25 komentarzy:

  1. szczęśliwego nowego roku <3
    obserwuję i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wyglądają ślicznie, ale niestety sweterek nie przypadł mi do gustu... Może dlatego, że ogólnie nie jestem fanką wiązanych dekoltów.

    make-it-to-the-top.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy wybrałaś;) sama mam kilka perełek od rosewholesale;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten sweterek,a buty mam podobne ;) Obseruję! :)

    michalinm.blogspot.com zapraszam na dawkę motywacji na nowy rok <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy wybrałaś mega :D Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek :) Poklikałam


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ten butki nie są ocieplane, bo wyglądają świetnie!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest cudowny! Zakochałam się!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że z tymi butami Ci się udało. Ja raz zamawiałam siostrze i przyszły za małe ;c
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek. Od jakiegoś czasu taki odcień zieleni stałe gości w mojej szafie. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  11. buty super <3 jestem ostatnio uzależniona od ich kupowania ;) poklikałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie zamawiałam, ale mega mi się podoba sweter!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny jest ten sweterek :)
    btw zapraszam do mnie na nowy post
    wakacje w srodku zimy...zapraszam do Tajlandii :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski jest ten sweterek bardzo takie mi się podobają <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia przy postach na stronie głównej! jak miniaturki do filmików na yt! extra <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) cieszę się, że się podoba ❤

      Usuń
  16. Nigdy nie zamawiałam butów przez internet,też bym się bała,ale super ze przyszly ci idealne.Kolorek butów ostatnio bardzo modny :)
    A co do sweterka to fajny!
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja :). Rzadko zamawiam jakieś ciuchy przez internet. Raczej wolę wszystko przymierzyć :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Shein jest mi dobrze znana ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter ostatnio bardzo często spotykany:) Piękny kolor!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy, buty rewelacja! :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Te wiązania w sweterku są śliczne :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweterek i butki:D moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek bardzo mi się podoba! Jak będę miała okazję, to taki zamówię! :)
    Poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger