♡ Co kupić dziewczynie na święta? ♡

hej,
Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas obdarowywania się prezentami. Jednak co jeśli zaledwie kilka dni przed świętami przypomniałeś sobie o prezencie dla bliskiej osoby? Dzisiaj pokażę Wam kilka prezentów, którymi możecie obdarować swoją siostrę, mamę, czy koleżankę. Mam nadzieję, że zainspiruje Was któraś z moich propozycji. Prezenty podzieliłam na dwie kategorie - modową i kosmetyczną, czyli to co dziewczyny lubią najbardziej. Uważam, że te dwie kategorie są uniwersalne i można znaleźć pośród nich coś dla każdej pani ;).







Pierwszą kategorią jest moda. Chyba każda kobieta w mniejszym lub w większym stopniu lubi się stroić. Wiadomo, że każda z Nas ma inny gust, dlatego starałam wybrać spośród różnych fasonów i tkanin.









Moją pierwszą propozycją są welurowe sukienki. W latach 90-tych ten materiał był na topie. Welur ostatnio nieco zapomniany, ale teraz powraca w wielkim stylu. Jesień i zima 2016 bez welurowej sukni, bluzy będzie stracona. Welur sprawdzi się w pracy i na przyjęciach, dlatego świetnym pomysłem jest założenie takiej sukienki na wigilię lub sylwestra. W tym roku powraca w wersji bordo (tutaj), w odcieniach fioletu (tutaj), granatu oraz pudrowego różu (tutaj).





Moją kolejną propozycją są ogromne swetry. Jak możecie zauważyć są również w modnych kolorach. Uważam, że są idealnym prezentem ponieważ można ubierać je podczas leniwych zimowych wieczorów, ale sprawdzą się również w bardziej eleganckich stylizacjach. Możecie dostać je na przykład (tutaj) (tutaj) (tutaj)









Kolejną kategorią jest uroda. Starałam się wybrać kosmetyki, z których ucieszy się każda dziewczyna. Dlatego postawiłam na klasyczne odcienie nude i delikatne pomadki.









Fajnymi kosmetykami, które możecie podarować np. swojej koleżance są:
 paleta neutralnych cieni, która idealnie sprawdzi się na co dzień, eyeliner w pisaku będzie fajnym prezentem dla osoby chcącej spróbować kresek na powiece, ponieważ jego obsługa jest nieco prostsza niż eyelinera np, w kałamarzu, oraz pomada do brwi w zestawie z żelowym linerem i pędzelkiem dla osób czujących bardziej pewnie w kwestii makeup'u.



To były wszystkie moje propozycje. Dajcie znać co Wy chciałybyście dostać na święta, lub jakie są Wasze pomysły na prezent dla dziewczyny.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i ciekawy post ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Welurowe sukienki ahhh <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne klasyczne propozycje sprawdzające się u wielu kobiet :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie napewno ucieszyłby perfum lub ... jakiś zestaw do brwi :)
    Fajne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje na prezenty :)
    Obserwuję!

    https://callmefashionblogger.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny artykuł i ciekawe propozycje, ja jestem miłośniczką nowych zapachów i taki prezent byłby trafiony w 10!
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem wybredna, zadowoliłoby mnie duużo rzeczy:)
    Perfumy i kosmetyki- to jest TO:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem co mam jej kupić :3 :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zobaczyłam również post "co kupić chłopakowi na święta" (albo inną okazję) :D

    BOOK ZOONE

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger