HAUL: Nowości kosmetyczne Banggood

hej Kochane,

Otrzymałam niedawno paczkę z kosmetykami od firmy banggood.com. Paczka zawierała 5 produktów i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona. Jeśli chcecie dowiedzieć się co dostałam, przeczytajcie wpis. Zapraszam :).


Zestaw pędzli do makijażu
Recenzja na blogu (TUTAJ

Pierwszą rzeczą z zamówienia są białe pędzle. Są bardzo miękkie, łatwo wykonuje się nimi makijaż.
O pędzlach możecie przeczytać więcej w recenzji.


 Matowe pomadki w płynie Lime Crime


Zamawiając na stronie nie miałam pojęcia, że są to Lime Crime, ponieważ nie ma tam pokazanego logo, a opakowania na zdjęciu wyglądają inaczej. 



Pomimo tego, że nie spodziewałam się pomadek Lime Crime, jestem z ich otrzymania bardzo zadowolona. Są idealnie matowe i co mnie zdziwiło przepięknie pachną kakaem. Bardzo długo się utrzymują, wręcz są trudne do ściągnięcia.


Sztuczne rzęsy

Kolejnym produktem są jest 5 par sztucznych rzęs. Tym razem wybrałam nieco gęstsze niż ostatnim razem. Jeszcze ich nie nosiłam, ale na pewno dam Wam znać jak mi się sprawdzają.


Klej do sztucznych rzęs

Następny jest klej do sztucznych rzęs w kolorze czarnym. Jego również jeszcze nie stosowałam, ale czytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat, także myślę, że śmiało mogę Wam go polecić.
 
Pędzle (TUTAJ)
Pomadki Lime Crime (TUTAJ)
Sztuczne rzęsy (TUTAJ)
Klej do rzęs (TUTAJ)


 



19 komentarzy:

  1. Super jakości zdjęcia, a co do kosmetyków to za bardzo się nie wypowiem, ponieważ się nie maluję, ale mogę za to pochwalić cały blog, ponieważ jest super! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się ale wydaje się super. Pozdrawiam ! https://adusis.blogspot.com/2016/08/westerplatte.html?showComment=1470745046632#c7896018516395778671

    OdpowiedzUsuń
  3. Te puchacze wyglądają świetnie. Nic z tej stronki nie mam, ale chyba kiedyś się odważę i zamówię coś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mamy z nimi współpracę i są świetni! <3 Rzeczy, które zamówiłaś są wręcz rewelacyjne! Oczywiście poklikane :) czy możemy liczyć na to samo u nas w poście? ^^ Byłoby nam bardzo miło :) Dla zabicia wątpliwości ceny produktów:
    38.58 12.03 8.01 9.82 ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo pędzelki bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomadki od Lime Crime to niestety podróby. Ale fajnie, że mają dobrą jakość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to podróbki. Raczej bym się nie spodziewała oryginałów po chińskiej stronce ;)

      Usuń
  7. Świetne zamówienie! Sama chętnie przetestowałabym te pomadki! Śliczne kolorki! *.*
    Nie mogę się doczekać opinii na temat tych sztucznych rzęs! :)
    Kliknięte :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w kolorach tych pomadek. Muszę koniecznie je sobie zamówić. P.S. Śliczne paznokcie
    tyburskajulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadki wyglądają świetnie!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O tych pędzlach już chyba pisałaś na blogu:) wydaja sie byc solidnie wykonane:) zrobilabys moze jakas recenzje?


    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam do siebie, oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pisałam. Ich recenzja była w ostatnim poście ;)

      Usuń
  11. Super rzeczy, przydałyby mi się te pędzelki :) A co do pomadek... Ja jakiś czas temu testowałam zarówno podróbkę jak i oryginalną i nie zauważyłam żadnej różnicy, także nie ma co przepłacać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matowe pomadki wyglądają rewelacyjnie. Chętnie bym takie przygarnęła ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad sztucznymi rzęsami, czy te dobre są na start?
    Piękne pomadki <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle są na mojej liście must have ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne pędzle, tylko różowe, makijaż nakłada się nimi naprawdę świetnie ;)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger