BornPretty recenzja

hey Kochane,

Przesyłka, którą chciałabym Wam dzisiaj przedstawić pochodzi ze strony bornprettystore.com. Znajdowały się w niej 3 produkty. Z dwóch jestem bardzo zadowolona, ale niestety jeden mi nie odpowiada.


Naszyjniki dla przyjaciółek ''Partners in crime''

Pierwszym produktem są znane łańcuszki z połówkami serca. Są w kolorze złotym i bardzo mi się podobają. Są dobrze wykonane i nie zauważyłam na nich żadnego uszczerbku.


Kolczyk do nosa

Kolejny jest kolczyk, do którego nie potrzebujemy dziurki, tylko zakładamy go na nos. Wykonanie jest w porządku. Dobrze się trzyma i bardzo realistycznie wygląda.
 

Pyłek chrome nails

Następną rzeczą z mojego zamówienia jest pyłek potrzebny do utworzenia manicure 'chrome nails'. Niestety dostałam kolor złoty, a zamawiałam srebrny. Uważam to za duży minus, ponieważ naprawdę zależało mi na tym kolorze. Jeśli chodzi o jakość i utrzymywanie się na paznokciach, nie jestem z niego zadowolona. Moim zdaniem nie wygląda w ogóle jak efekt chrome, tylko jak zwykły brokat.


Pyłek chrome nails (TUTAJ)
Kolczyk (TUTAJ)
Łańcuszki  (TUTAJ)

 sunnies here / cardigan here / blouse here / jumpsuit here

10 komentarzy:

  1. Wspaniały post! Szkoda ze pylek sie nie sprawdzil :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Łańcuszek jest świetny :) Sama chętnie bym się na taki skusiła, tym bardziej, że nie ma napisanego prostolinijnego "Na zawsze" etc. tylko coś innego, chwytliwego, sprawiającego uśmiech ;>
    Pyłku trochę szkoda.. jestem w stanie znieść gorszą jakość, ale pomyłki koloru nigdy..

    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio byłam u kosmetyczki i właśnie zrobiła mi dwa paznokcie tym pyłkiem, oczywiście na hybrydy i chyba się na niego skusze :) A w tych łańcuszkach się totalnie zakochałam :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że pyłek okazał się być kiepski i do tego nie dostałaś koloru, jaki zamawiałaś, ale przynajmniej teraz wiemy, czego unikać na stronie:) Bardzo ładne naszyjniki i kolczyk:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te pyłki , jeszcze nie testowałam i jestem ciekawa jak się sprawdzą u mnie . Szkoda że ci nie dali tego koloru co chciałaś. W tym sklepie ja również miałam takie problemy , raz zamawiałam lakier w kolorze niebieskim a dostałam fioletowy ;/


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie cudowne rzeczy maja :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bym chciała zdjęcie tego "pyłku" na paznokciach :C i oczywiście ten kolczyk do nosa! :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pyłek liczyłam najbardziej..

    oddaje obserwacje:)
    Zapraszam:)+ obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwacji ( odwdzięczam się tym samym) Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger