Pędzle do makijażu z Chin recenzja

hej Kochane,


Dobre pędzle, którymi możemy wykonać pełny makijaż za niecałe 40 złotych? Czy to możliwe? Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na temat pędzli zamówionych z chińskiej stronki, zapraszam do dalszej części wpisu.



W zestawie znajduje się 10 pędzli:
♥ do pudru
♥ do korektora
♥ do podkładu
♥ do bronzera
♥ do różu
i 4 pędzle do makijażu oczu 
 

Jakość pędzli, jak za taką cenę jest naprawdę bardzo dobra. Są miękkie, delikatne i bardzo przyjemnie wykonuje się nimi makijaż. Po umyciu włosie nie zaczęło wypadać, o co się obawiałam.
Rączki są solidnie wykonane, a same pędzle bardzo ładnie się prezentują.

PĘDZLE (TUTAJ)

22 komentarze:

  1. Wyglądają genialnie!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/08/szablon-marina.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle wyglądają uroczo, bardzo ekskluzywnie. Ja osobiście się nie maluję, więc mi by się nie przydały, jednak wygląd jest całkowicie na plus. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie spotkałam się z dobra recenzja o nich :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam te pędzle i mam o nich bardzo dobre zdanie.^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz więcej słyszę o tych pędzlach z chińskich stron i to w dodatku same dobre opinie! Może i ja też po nie sięgnę? :)

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne pędzle ze strony Dresslink i dobrze mi się spisują :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne te pędzle! W dodatku, super wyglądają :) Jednak mój makijaż to tylko podkład, więc wszelkiego rodzaju 'duperele' są w moim przypadku zbędne :)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszke krótka ta recenzja, licze na nastepna po dluzszym uzywaniu:) Swoja droga swietny blog, zakochalam sie w jego wygladzie!

    Zapraszam do siebie+ obserwuje
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad ich zakupieniem, bo to naprawdę niska cena jak na cały zestaw :)
    Kliknięte :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam :) ale poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ostatnio o nich słyszałam i aż sama się zastanawiał czy nie zainwestować w nie ;) Na pewno są śliczne, hah :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają i chyba naprawdę są dobre ;)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle wyglądają rewelacyjnie. Może kiedyś się skusze na kupno takich ;D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobra recenzja! Szukałam jakiś pędzli za niską cenę i dobrych.
    Pozdrawiam :)

    dominikamajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie same i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zamówiłam na allegro ostatnio takie za 25 zł. Nawet nie wiem czy to nie te same :D Mam nadzieję, że też się nie zawiodę jak Ty :)
    dawka motywacji : http://1krokdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana koniecznie napisz mi pod moim ostatnim postem z jakiej strony je zamawiałaś . Już od dawna mam zamiar kupić sobie pędzle do makijażu i Twoja recenzja mnie przekonała :)
    Tanie nie znaczy złe :*
    xxxstokrotkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytajcie posty do końca... Na końcu jest link

      Usuń
  18. Ślicznie wyglądają, a 37 zł za tyle pędzli to rzeczywiście mało! <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie czekam na moje, też się boję o to wypadanie włosia..

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger