Kosmetyki East Garden

hey,
Kilka dni temu dostałam paczkę od strony eastgarden.eu z kosmetykami firmy Casyopea. W tym poście pokażę Wam jakie kosmetyki otrzymałam. Zapraszam!

East Garden to sklep z naturalnymi kosmetykami. Znajdziesz tam najlepsze znane marki oraz całkowite nowości na rynku polskim.
Produkty jakie znajdziecie w East garden:

-Kosmetyki naturalne do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów.
-Pielęgnacja włosów i jamy ustnej. Sole pielęgnacyjne.
-Specjalne produkty dla mam i dzieci oraz dla mężczyzn
 Nawilżająco - Regenerujący Eliksir do Włosów

Substancje aktywne:
● oleje z pestek winogron, awokado i oliwa z oliwek to olejowy standard w pielęgnacji włosów średnioporowatych i wysokoporowatych; o dżywczy eliksir do włosów na ich bazie zmniejsza łamliwość i puszenie, nawilża, pozbawia włosy efektu “sianowatości” bez ich obciążania i oblepiania
● olej ze słodkich migdałów bardzo łatwo się zmywa, niweluje splątanie włosów i zwiększa podatność na układanie
● jojoba to lekki olej, który zmiękcza włosy i chroni przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi
● olej z pestek dyni jest źródłem antyoksydantów, fitosteroli i wit.F; posiada piękny, głęboki aromat
● ekstrakt z pestek grejpfruta to naturalny konserwant, który dodatkowo wzmacnia i dodaje włosom blasku
● witamina E przyspiesza wzrost włosów i poprawia skład sebum, dzięki czemu włosy są silniejsze, lepiej ożywione.

 
 Masło do Ciała z Olejem Owsianym i Olejem Jojoba

Opis działania

Krem do ciała z masłem Shea wchodzi w skład serii preparatów opartych na odżywczym działaniu masła Shea i nawilżającym aloesie. Proste składowo stanowią bazową pielęgnację ciała każdego dnia. Krem do ciała z masłem Shea jest łatwiejszy i przyjemniejszy w stosowaniu niż czyste masło Shea, a wzbogacony w inne składniki czynne ma szersze możliwości. Aplikowany regularnie chroni skórę całego ciała przed działaniem szkodliwych składników zewnętrznych, delikatnie natłuszcza, uzupełnia lipidy wchodzące w skład cementu międzykomórkowego i uszczelnia naskórek. Skóra staje się miękka, gładka i ujędrniona.  Krem do ciała z masłem Shea zapobiega świądowi wywołanemu przesuszeniem naskórka i niweluje wrastanie włosów po depilacji. Sweet Asia to słodki, owocowo-kwiatowy aromat dla wielbicieli orientalnych zapachów.
Ta wersja kremu do ciała z masłem Shea została wzbogacona olejem jojoba i łagodzącym olejem z owsa.
 Jak podobają się Wam wybrane przeze mnie kosmetyki?
Koniecznie zajrzyjcie na stronę eastgarden.eu, gdzie możecie znaleźć o wiele więcej naturalnych kosmetyków!
N.

25 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że dzięki Tobie mam teraz ochotę kupić te wszystkie cudeńka.

    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie zapakowane ;)
    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten eliksir musi być świetny. Już jest moim must have :) Jak napiszesz jego recenzję to na pewno wpadnę!

    http://sszuminska.blogspot.com/2016/05/summer-classic-outfit-of-day-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować!

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego ale bardzo mi się spodobało :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot. Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w link :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie naturalne kosmetyki!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tej strony :)
    Mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki!
    Zapraszam do mnie http://fantastycznapysi.blogspot.com/?m=1
    Obserwujcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej strony, ale widzę, że warto ją znać :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, muszę przyznać ,że nigdy wcześniej o nich nie słyszałam:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. To masło strasznie mnie zaciekawiło!
    Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że i u Ciebie naturalność gości ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, opakowania nieziemskie<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kosmetyki to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale to wszystko fajnie wygląda też chce takie :D

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :)
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Ogromnie podobają mi się opakowania tych produktów. Chociaż z tego co widzę skład tych kosmetyków jest równie ciekawy ;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  21. Woah! I'm really loving the template/theme of this website.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between user
    friendliness and appearance. I must say that you've done
    a very good job with this. Additionally, the blog loads very quick for me on Internet explorer.
    Exceptional Blog!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger