Tutorial paznokciowy: różowa brzoskwinka i idealna syrenka

hey,
Dzisiaj post, którego już bardzo, bardzo dawno nie było na Dziewczęco.pl. Jest to tutorial paznokciowy! Będą to paznokcie brzoskwiniowe z mocnymi akcentami ćwieków i syrenką. Mam nadzieję, że się Wam spodobają :). Zapraszam!
Będziemy potrzebować: 
♥waciki bez pyłkowe
♥bazę hybrydową
♥top hybrydowy 
♥lakier 047 Pink Peach Milk
♥lakier 001 Strong White 
♥syreni pyłek
♥bloczek polerski
♥lampę UV/LED
Na początku "przygotowuję" paznokcie do zrobienia hybryd. Nadaję kształt, a następnie nakładam na skórki żel zmiękczający z Sally Hansen, po czym odsuwam je patyczkiem do skórek lub stiperem i zmywam żel.
Następnie matowię paznokcie za pomocą bloczka polerskiego i odtłuszczam cleanerem. Nakładam bazę i utwardzam w lampie LED przez 30 sek. Gdy lakier bazowy mamy już na płytce czas zabrać się za kolorki! Paznokieć środkowego palca maluję na biało (001 Strong White), a resztę na brzoskwiniowo (047 Pink Peach Milk). Nakładam 3 warstwy lakierów, (dlatego, że chcę uzyskać idealne krycie, wiem, że niektórzy nakładają dwie) każdą utwardzając pod lampą.
Teraz czas na syrenkę! (Jeśli chcecie osobnego posta o tym jak zrobić efekt syrenki, dajcie znać w komentarzach.) Nakładam syreni pyłek na paznokieć pomalowany białym lakierem. Trzeba pamiętać, żeby dobrze strzepać pyłek pędzelkiem, aby nie dostał się do topu. 
Przed ostatnim krokiem jest pomalowanie paznokci topem. Jeszcze przed utwardzaniem, przyklejamy ćwieki. Możecie je ułożyć w dowolnym kształcie. Ja zrobiłam a'la trójkąt. Moje ćwieki są z zestawu z AVON, w którym są również inne kryształki. Utwardzamy paznokcie pod lampą i GOTOWE!
 Na tym zdjęciu niestety nie widać syrenki tak dobrze. Na żywo efekt jest naprawdę przepiękny!
Dajcie znać jak się Wam podobają!
N.

12 komentarzy:

  1. Baaardzo prosty, ale jakze efektowy manicure :) sliczne sa te Twoje pazurki ;)
    Obserwuje! :* Zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci siętak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze! Totalnie mną zawładnęły. Tak jak nazwa bloga wskazuje - dziewczęce! :)

    Zapraszam! :)
    http://lakierowerewolucje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kształt pazurków ;) Starannie wykonane, super!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łatwe do zrobienia ,a efekt wow !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki bardzo mi sie podobają :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne paznokcie, piękny kształt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę każdej dziewczynie, która nie ograniczona szkolnym przymusem chodzenia w niepomalowanych paznokciach, ,,bawi się'' kolorami na płytkach swoich paznokci :(
    http://unicornbloodaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory. Mi bardzo podoba się również ich kształt :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot, my dear :D

    Ohn, your nails look amazing. Love this colors :D

    NEW COOKING POST | Cute Cake.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie, mam nadzieję że kiedyś uda mi się takie zapuścić ;) Bardzo chętnie dowiedziałabym się więcej jak zrobić ten efekt syrenki ;)) Super post ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    poositivelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger