kosmetyczno - modowy: TAG wiosenny

hey,
Wspólnie z Karoliną z bloga lucy-lusia2.blogspot.com. Postanowiłyśmy zrobić tag wiosenny. Ja zadałam jej pięć lifestylowych pytań, a ona mi, dotyczących tematyki mojego bloga. Post u Karoliny - klik. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! Zapraszam :)


1. Jaki jest Twój ulubiony wiosenny lakier?
Jest to zdecydowanie Semilac 047 Pink Peach Milk! Jest delikatny,subtelny i dziewczęcy. Pasuje do wszystkiego i jest uniwersalny. Ma piękny, mleczny odcień różu.

2. Jakie są Twoje ulubione wiosenne produkty do ust?
Pierwszy to balsam BABY LIPS w kolorze peach kiss. Na wiosnę na pewno trzeba trochę odżywić nasze usta. Ten fajnie nawilża i pozostawia delikatny kolor. 
Gdy już odżywimy nasze usta, przyda się jakiś mocniejszy kolorek! Dlatego wybrałam niedrogą konturówkę z essence w kolorze 12 wish me a rose. Zostało mi jej niedużo co świadczy o tym jak bardzo ją lubię :).

3. Jakie są Twoje ulubione wiosenne dodatki?
Są to wszelkiego rodzaju torebki. Ostatnio weszły w modę toy bag, czyli torebko - zabawki. Myślę, że to coś bardzo ciekawego, jednak sama nie mam jeszcze takiej torebki.
Modne torebki [trendy wiosna-lato 2016]: Kate Spade, Kate Spade, Ashley Williams, wspomnienie dzieciństwa , fot. Imaxtree, kolaż ELLE.pl

4. Które trendy podobają ci się najbardziej?
Jak już wspomniałam bardzo ciekawią mnie toy bag. Innym trendem, który mi się spodobał, są modne od paru sezonów - bomber jacket. Nadają ''tego czegoś" nawet najzwyklejszym, basic'owym stylizacjom!
fot. mat. prasowe, kolaż ELLE.pl

5.Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby wiosną ?

Są to zdecydowanie croptopy! Jeden z nich chcę Wam pokazać. Dostałam kilka dni temu od Shein.com. Croptop bardzo mi się podoba! Będzie świetny na wiosnę jak i na lato. Jest wykonany z fajnego materiału. Ogólnie całkiem dobra jakość :))
croptop - klik
croptop - klik

Nie zapomnijcie zasubskrybować mojego kanału na youtube klik i obejrzeć najnowszego filmu!!
Miłego dnia,
N.

17 komentarzy:

  1. Cudne stylizacje😍 Dałam suba na yt :) Pozdrawiam cieplutko <3
    Mój Blog - KLIK! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne outfity! Bardzoo podoba mii się ten pierwszy crop top:)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz idealną figurę do tego typu bluzeczek.
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny top :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje! Przy okazji strasznie podobają mi się kolory w Twoim pokoju :*
    I zasubskrybowałam ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja! Film świetny! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Mam dla ciebie zniżkę, więcej informacji w najnowszym poście! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam o tych torebkach w kształcie zabawek! Bomber jacket jest genialny!


    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Croptop jest swietny!!!!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie kochana!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny croptop
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Croptopy będa rządzić w mojej garderobie tej wiosny, czekam tylko na wyższa temperaturę :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten crop top widziałam już tyle razy, a jeszcze częściej myślałam o zakupie chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszulka ;)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też używamy konturówki do ust z essence, jak na taką cenę to świetna jakość;) obserwujemy i zapraszamy do nas;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  15. bomberki są świetne;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger