♡ Jak powiększyć usta DOMOWYM SPOSOBEM? ♡



Wraz z nowym rokiem zyskałam mnóstwo inspiracji, jeśli chodzi o bloga, posty, zdjęcia. Za niedługo chcę kupić nowy aparat, żebym mogła robić dla Was jeszcze lepsze zdjęcia i w końcu wrócić do nagrywania na youtube. Jak już zauważyliście od Nowego Roku na blogu jest sporo zmian. Nowy design, grafiki postów, sposób pisania.

Chciałabym w tym roku skupić się na postach z poradami, ponieważ zauważyłam, że takie bardzo przypadły Wam do gustu. Post z moim sposobem na perfekcyjne brwi ma już 17 000 wyświetleń, co bardzo zmotywowało mnie do dalszej pracy. Ostatnio mam duży przypływ pomysłów na posty, dlatego postaram się, żeby posty pojawiały się nawet dwa razy w tygodniu! Oczywiście nie obiecuję, bo jak wiecie nie lubię pisać na siłę.

Przechodząc do tematu dzisiejszego posta...
Bardzo ważnym dopełnieniem makijażu są usta. Tylko co jeśli są małe i pomadka nie wygląda na nich tak efektywnie jak na większych? Dzisiaj pokażę Wam, jak domowym sposobem możecie zmienić małe usta w usta a'la Kylie Jenner ♡.




Pierwszym i chyba najważniejszym elementem są odpowiednie nawyki żywieniowe. Pamiętaj o spożywaniu dużej ilości warzyw i owoców, które dostarczą Ci odpowiednich witamin odpowiedzialnych między innymi za kolor twoich ust. Nie zapomnij również o nawodnieniu! Pij dużo wody! Zapewni to odpowiednie nawilżenie twoich ust.



Kolejnym krokiem, który pomoże Ci powiększyć usta będą...przyprawy! Są one składnikiem wielu kosmetyków powiększających usta. Wystarczy, że niewielką ilość cynamonu, kardamonu, chilli lub innej ostrej przyprawy, zmieszasz z jakąś bazą (np. wazeliną lub balsamem do ust), wetrzesz delikatnie w usta, a natychmiast poczujesz mrowienie i zauważysz powiększenie ust. Następnie zrób peeling ust. Do jego wykonania możesz użyć miękkiej szczoteczki do zębów lub szorstkiego ręcznika (Możesz również użyć specjalnego scrubu). Delikatnie pocieraj o usta wykonując okrężne ruchy - to poprawi ich krążenie.





Ostatni krok to makijaż! Do jego wykonania możesz użyć pomadki, ale do tego triku najlepiej sprawdzi się konturówka. Obrysuj konturówką usta delikatnie wyjeżdżając po za ich kontur. Pamiętaj tylko, żeby nie przesadzić.

Gotowe!

Co sądzicie o moich poradach? Używałyście kiedyś już którejś z nich?

16 komentarzy:

  1. Mnie się akurat to nie przyda, ponieważ mam już duże usta ;) jednak polecę go moim koleżankom :D
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! Pomysl z przyprawami super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice tips! ◠‿◠ ♡

    Do you wanna follow each other through GFC or Instagram? Lemme know ♥

    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre porady wgl śliczny ten blog mega mi się podoba :)
    Trzymaj tak dalej!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Porady bardzo dobre, ja kiedyś zrobiłam balsam z cynamonem (olej kokosowy + cynamon), ale bynajmniej nie żeby powiększyc usta. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I loved the post, what great tips.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre porady na pewno je wykorzystam!
    http://swiatmotywacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ale w sumie to wyglada zawsze sztucznie i choc na zdjeciach super tak w rl nie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne porady:)
    chyba każda z nas chciałaby piękne ,namiętne usta :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tych trików ale na pewno wypróbuje :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe sposoby o tym z przyprawami nie miałam pojęcia, także Teoj wpis poszerza moja wiedzę ja ten temat, niestety nie stosuje żadnych sposobów na powiększenie ust, ale wpis konkretny i przydatny dla osób które chcą uzyskać efekt większych ust :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jako peeling jedt tez miód zmieszany z cukrem 😊 Super post!
    www.blondii-blog.pl

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger