Czy warto? Recenzja pędzli z Rosegal

hey,
Jakiś czas temu miałam okazję wybrać sobie kilka rzeczy na stronie rosewholesale.com. Jako typowa maniaczka makijażowa nie mogłam zamówić niczego innego, niż akcesori do makijażu. Tym razem padło na 3 zestawy pędzli. Czy polecam zamówić pędzle z chińskiej strony i czy są warte kupna? Tego dowiecie się po przeczytaniu posta. Zapraszam!   
 Pędzelki możecie dostać:

TUTAJ

TUTAJ

TUTAJ

Pierwszym zestawem jest zestaw 3 pędzli do twarzy:

Pędzel do pudru

♡ Pędzel do rozświetlacza

♡ Pędzel do podkładu

Z tym zestawem chyba najmniej się polubiłam. Pędzelki są bardzo miłe w dotyku i gęste, ale niestety bardzo małe. Według mnie powinny być co najmniej o połowę większe. Jednak jeśli chodzi o jakość samego włosia, są na prawdę godne polecenia.


Kolejnym zestawem jest zestaw 3 pędzli do twarzy:

♡ Pędzel do bronzera

♡ Pędzel do rozświetlacza

♡ Pędzel do rozświetlacza

W tym zestawie moim ulubionym pędzlem jest pędzel do bronzera (z lewej). Ma na prawdę gęste włosie, przez co kosmetyk nakłada się nim równomiernie. Nie robi plam. Środkowy pędzel moim zdaniem ma zbyt mało włosia, dlatego nie przypadł mi do gustu.


Ostatni zestaw to 5 pędzli do makijażu oka:

♡ Pędzel do nakładania cienia

♡ Pędzel do blendowania

♡ Trzy pędzle wielofunkcyjne np. do makijażu brwi, eyelinera, czy do rozświetlania wewnętrznego kącika oka

Ten zestaw jest moim ulubionym. Szczególnie lubię korzystać z pędzla do blendowania, ponieważ jest dosyć duży i bardzo fajnie sprawdza się przy mojej powiece. Cienie bardzo ładnie i szybko się nim blendują, bo jest bardzo gęsty.

Podsumowując, uważam, że pędzle z tej strony są absolutnie godne uwagi. Niektóre z nich mają swoje minusy, ale jak za tą cenę myślę, że dla dziewczyn początkujących z makijażem, lub nie posiadających wysokiego budżetu na takie akcesoria, te pędzle będą świetne!





7 komentarzy:

  1. Pędzle do oczu bardzo mi się podobają. Poza tym bardzo lubię to firmę. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam z pędzla do pudru i podkładu z tej firmy, są genialne ;)
    Super blog, zdecydowanie zostanę na dłużej! :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem z doborem odpowiednich pędzli. Dużo rzeczy mnie uczula i bardzo się boję, że kolejne próby mogą pogorszyć stan mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chętnie używam moich puchaczy z aliexpress ;) Moim zdaniem perełki na swojej półce cenowej ;) Obecnie idzie do mnie kolejny zestaw pędzli z Chin ;) Myślę, że na tym się nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wygladają świetnie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stety, niestety, ale ja się jeszcze nie maluję, więc jak na razie nie mam zamiaru kupować żadnych pędzli :) Gdy już wejdę w etap tapety na pewno skorzystam!

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię pędzle z chińskiej strony, które są ze mną już jakieś pół roku. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger