Personalizowana biżuteria od EPREZENTY.PL

hej kochane,
Jakiś czas temu otrzymałam propozycję wybrania sobie kilku produktów ze strony www.eprezenty.pl. W ofercie sklepu dostępne są grawerowane upominki z wielu różnych kategorii (akcesoria kuchenne, poduszki, lusterka, albumy na zdjęcia itd.), więc każdy może znaleźć idealny prezent na urodziny, imieniny, a także na ślub czy chrzest!


 Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z upominkami. Przesyłka pojawiła się u mnie w ciągu dwóch dni roboczych, więc nie musiałam długo na nią czekać. Wybrałam dwa łańcuszki jeden dla mnie, drugi dla mojej przyjaciółki.


 Opis producenta:
Wszystkim osobom zastanawiającym się nad zakupem oryginalnego prezentu dla niej, polecamy srebrny naszyjnik z zawieszką kółeczko. Komplet został dodatkowo pokryty warstwą 24 karatowego złota. Oferowany naszyjnik cieszy się dużą popularnością wśród wielu celebrytek, dlatego warto sprawić by każda obdarowana nim kobieta, również poczuła się wyjątkowo. Na zawieszce wykonamy indywidualny grawer, a prezent pozostanie niezapomnianą pamiątką na lata.


Moim zdaniem łańcuszki są bardzo ładnie wykonane. Taki delikatny akcent będzie idealnym dopełnieniem każdej klasycznej stylizacji! Bardzo polecam Wam stronę www.eprezenty.pl.

Link do łańcuszka 

Post powstał przy współpracy z marką:


 www.eprezenty.pl

Zapraszam Was również na mój kanał na youtube klik.
N.

12 komentarzy:

  1. nie słyszałam jeszcze o tym sklepie. Niejednokrotnie na jakiś większych jarmarkach natknęłam się na grawerowane zawieszki, niestety jakość ich była tragiczna- tu jak piszesz że jest dodatkowo pozłacane to na pewno zwiększa tego jakość. Na przyszłość to już wiem gdzie szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne naszyjniki! Bardzo fajnie tu u Ciebie, zostawiam po sobie obserwacje, na pewno bede zagladac czesciej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/04/real-friendship.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka biżuteria to na pewno świetny pomysł na prezent! Ja ostatnio kupowałam podobne łańcuszki, jednak nie były na tyle fajne by mieć wygrawerowane imię
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te łańcuszki, lubię delikatną biżuterię ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama uwielbiam gdy dostaje na prezent biżuterie, a taka by była idealna :) Zakochałam się w tych łańcuszkach :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te łańcuszki, sama bym się na taki skusiła ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie linki ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne łańcuszki, na prezent idealne np na urodziny bo to coś co zostanie jako pamiątka ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny delikatny naszyjniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są poklikałam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam bransoletki w takim stylu... są bardzo eleganckie i ładnie wyglądają;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Grawerowana biżuteria to genialny pomysł. Mnie bardzo się podoba ponieważ jest taka spersonalizowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Personalizowane upominki są zdecydowanie najlepsze. Piękna, klasyczna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger