Malinowa pielęgnacja Balneo

hej Kochane,
Dzisiaj post typowo kosmetyczny. Opowiem Wam o kosmetykach marki Balneo.

Balneokosmetyki – polskie dermokosmetyki z najsilniejszą na świecie, leczniczą wodą siarczkową czerpaną ze źródła „Malina” w uzdrowisku Solec-Zdrój. Unikalna w skali światowej lecznicza woda jest głównym składnikiem uzdrowiskowych kosmetyków. Wg. klasyfikacji jest wysokozmineralizowaną, leczniczą wodą o dużej aktywności biologicznej związków siarki i jodu. Jej keratolityczne działanie przyspiesza odnowę i regenerację skóry oraz zwiększa przenikanie pozostałych składników aktywnych, zwiększając ich skuteczność.

Sekretem skuteczności Balneokosmetyków jest ich starannie opracowana receptura wyselekcjonowanych, naturalnych składników aktywnych w tym z najsilniejsza na świecie lecznicza woda siarczkowa czerpana ze źródła „Malina” w uzdrowiskowej miejscowości Solec-Zdrój.
Ta mająca ponad 2 miliony lat woda została okrzyknięta "wodą życia" i stanowi największe bogactwo tych wielokrotnie nagradzanych polskich dermokosmetyków.


Ja dostałam możliwość przetestowania masła do ciała z serii Eko.

Od producenta:
 Masło silnie, długotrwale nawilża i odżywia, wygładzając skórę. Dzięki dużej zawartości masła Shea, oleju avocado i macadamia łagodzi i delikatnie natłuszcza. Lecznicza woda siarczkowa, wyciągi z alg i olej arganowy ujędrniają i uelastyczniają skórę, wzmacniając jej barierę ochronną. Produkt nie zawiera żadnych barwników, kolor uzyskiwany jest z 100% naturalnego soku owocowego, dlatego kolorystyka masła może być zróżnicowana.

Co mogę o nim powiedzieć? Tym co na pewno wyróżnia ten kosmetyk jest przepiękny malinowy zapach, który naprawdę długo utrzymuje się na ciele. Produkt bardzo dobrze nawilża i ma cudowną, kremową konsystencję! Serdecznie polecam Wam ten kosmetyk oraz stronę internetową Balneo.

 Na koniec mam dla Was jeszcze niespodziankę! Na hasło: dziewczęco otrzymacie -20% na zakupy na Balneo.
N.

Wpis powstał przy współpracy  z marką:
 balneokosmetyki.pl

23 komentarze:

  1. nie znam tej marki. może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam bo z reguły używam kosmetyków z avonu czy oriflame :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) Bardzo ciekawy produkt. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tej marce.
    Ale kosmetyki wyglądają bardzo interesująco i z pewnością się na nie skuszę! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze nie słyszałam o tej marce ale chętnie wypróbuje ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sobie wyobrażam jak to pięknie pachnie :O <3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam malinowe kosmetyki więc jeśli naprawdę tak ładnie pachnie to musi być cudowny. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju masła do ciała! :) Dodatkowo maliny to mój ulubiony owoc, a ich zapach, ach piekny! <3
    Ten kosmetyk chyba po prostu stworzony dla mnie :D
    Obserwuję ♥

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym wypróbowała, a zapach malinowy musi rzeczywiście przyciągać. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz strasznie ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam jeszcze o tej firmie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o takiej firmie, jednak po twoim opisie wydaje się ona być świetna. Ciekawy produkt, z chęcią kupie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam kosmetyków z tej firmy, ale chyba się skuszę.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłabym skłonna próbować :) Wielki plus za oprawę graficzną zdjęć ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, zaciekawilas mnie tym produktem :D lece obejrzec ich asortyment ;3
    moze wspolna obserwacja? ;3 milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki. Zaciekawiłaś mnie ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger