Nowości z Born Pretty Store

hey,
dzisiaj pokażę Wam rzeczy, które dostałam w zamówieniu ze sklepu Born Pretty Store. Ogólnie z rzeczy jestem zadowolona. Nie zauważyłam, aby któryś z produktów miał jakąś większą wadę, czy bardzo odbiegał od wyglądu na stronie. Zapraszam!

Na paczkę czekałam ponad miesiąc. Wszystkie rzeczy były solidnie zapakowane. Dotarły do mnie w nienaruszonym stanie.

Zacznę od naszyjnika. Jest to różowy kamień na łańcuszku. Jedyną rzeczą, do której mogłabym mieć zastrzeżenie, jest to, że na stronie kolor kamienia wydawał się odrobinę bardziej intensywny. Co do jakości, wygląda na prawdę fajnie!

Następną rzeczą, którą wybrałam z asortymentu strony jest breloczek do kluczy, który możemy przypiąć również do torebki. Uważam, że jest naprawdę śliczny i nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń.

Kolejną rzeczą jest gąbeczka do makijażu. Widziałam, na wielu blogach, że dziewczyny zamawiały gąbeczki tego typu z azjatyckich stron, a one przychodziły bardzo małe i w ogóle nie pęczniały pod wpływem wody. Stwierdziłam, że zaryzykuję, a jeśli gąbeczka okaże się mniejsza niż miała być, będę używać jej do korektora. Na szczęście nie zawiodłam się. Posiadam Makeup Blender z Revlon, jednak muszę przyznać, że ta z Born Pretty sprawdza się o niebo lepiej! No i oczywiście, tak jak obiecuje producent, pęcznieje pod wpływem wody. Jestem z niej bardzo zadowolona.

Ostatnim produktem, który wpadł mi w oko, zamawiając na Born Pretty są zmywalne tatuaże, które idealnie nadają się na wakacje. Niestety przyszły do mnie trochę pogniecione. Na szczęście kilka zgięć kartki nie wpłynęło na odbicie się tatuażu na skórze.

Łańcuszek z kamieniem >>here<<
Breloczek >>here<<
Gąbeczka do makijażu >>here<<
Tatuaże >>here<<

Przypominam, że przy zakupach możecie korzystać z rabatu - 10% na wszystkie nie przecenione produkty w sklepie. Wystarczy, że przy płaceniu wpiszecie kod: NWKW10

N.

14 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym naszyjniku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten łańcuszek z kamieniem. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy są świetne! Gratuluję współpracy <3
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te pomponiki, urzekły mnie już dawno!! :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zaciekawił twój blog, gratuluję współpracy i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;)
    Pozdrawiam ;3
    http://unrealizable1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm mam taki podobny naszyjnik ze sklepu skydance :O

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te futrzaki jako bryloczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. teraz jest tyle tych Chińskich stron, że sama już nie wiem gdzie co mogłabym zamówić hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bryloczek najlepszy♥♥♥
    Kocham przesyłki!
    Świetne rzeczy wybrałaś :)
    ZAPRASZAM NA BLOGA-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik najlepszy! :D Chciałabym taki. Poza tym świetny pompon :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są tatuaże metaliczne akurat na lato :D

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger