Jak być modną i nie zwariować?

hey,
MODA MODA MODA! Część z nas potrafi bawić się modą, niektórzy się jej boją, a jeszcze inni uważają, że nie podobają im się panujące trendy oraz, że oferowane fasony nie nadają się do ich typów sylwetki. Co zrobić, żeby być modną, ale nie zwariować? Zapraszam!
 W każdym sezonie jest coś co jest wyjątkowo modne i jest pożądane przez każdą z nas. Są również ubrania, których założenie jest strasznym obciachem. Jednak zawsze modne jest wiele fasonów, wzorów, kolorów, tak, abyśmy mogły zawsze znaleźć coś dla siebie! W ofercie sklepów jest cała masa propozycji. Od tych najbardziej zwariowanych, po klasyczne ubrania w stylu basic, które modne są zawsze, jak choćby szpilki, jeansy czy mała czarna. Te rzeczy weszły już do powszechnego kanonu i nie wyobrażamy sobie bez nich naszej szafy.

4 żelazne zasady modowe, które na pewno Ci się przydadzą:

 ♥Określ swój typ figury i dowiedz się jakie ubrania najlepiej pasują do Ciebie. Pomoże Ci to rozeznać się w różnych fasonach, które będą idealnie na Tobie wyglądać.

 ♥Zastanów się nad mocnymi stronami swojego wyglądu. Co chciałabyś podkreślić... Nogi, biodra, a może oczy? Jaki kolor kontrastowałby z Twoimi włosami? Pomyśl jakie ubranie wyeksponowałoby Twoje walory.

 ♥Porządkuj swoją szafę przynajmniej 2 razy w roku. Nie chodzi mi tutaj o zwykłe sprzątanie. Tu chodzi o coś większego. Oddaj lub wyrzuć ubrania, których już nie nosisz, które Ci się nie podobają i zastąp je modnymi krojami i wzorami panującymi w obecnym sezonie!

 ♥Pamiętaj o tym, że obecnie modne ubrania wcale nie muszą Ci się podobać. Określ swój styl, zawsze podążaj w jego kierunku i nie idź ślepo za wszystkim co pokazują magazyny. Najważniejsze jest to, abyś dobrze się czuła, jednak nie zapomnij o tym, żeby dobrze się prezentować. Odrobina inspiracji trendami jeszcze nikomu nie zaszkodziła!

N.

20 komentarzy:

  1. Świetny post naprawdę. Chociaż ja jestem osobą , która czeka na przeceny i mam swój styl nie naśladuje nikogo bo gdybym miała kupować wszystko co mi sie podoba i podążać za modą to bym zbankturowala heheh.

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam też zrobić sobie test kolorystyczny z chustami - wtedy widać jak na dłoni w których kolorach najlepiej się prezentujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomiałas tu o bardzo ważnej rzeczy- typ figury i dobieranie podług niej rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis :) zapraszam również do mnie : http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdaje mi się, że osobiście zawsze odbiegałem od mody. Jedno z niewielu zjawisk, które w przypadku mężczyzn nie rozumiem, bo nieraz zbiega na niewłaściwe w mojej ocenie tory :)
    Zapraszam do mnie <KLIK>

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie rady na pewno się przydadzą ;) Szczególnie, że moda się cały czas zmienia :P Rzeczywiście trudno nie oszaleć :)
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne porady, tym bardziej dla takiego laika jak ja. Na pewno z nich skorzystam. Świetny blog. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawitałam na ten blog po raz pierwszy i już na początku poczułam przyjemny klimat. Świetny post, bardzo przydatny. Czekam na więcej. :)
    Zapraszam
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie największy problem jest właśnie z porządkowaniem szafy... jakoś nie mogę się pożegnać z moimi ubraniami, nawet jeśli ich już nie noszę :P

    http://peensieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomocne rady! Z tą szafą nie zawsze mi wchodzi, jestem "ubraniowym" chomikiem i nie ważne, że już w czymś nie chodzę, zostawiam "bo może się przyda" haha. Cudowny nagłówek! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomocne rady chociaż o dwóch z nich już wiedziałam :D
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!
    lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomocne rady ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się być sobą nawet w kwestii ubioru. Twoje zasady są bardzo przydatnej.

    https://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post.Bardzo pomocne rady :)
    Zapraszam do mnie ; http://milkafashionx.blogspot.com/2016/06/holidays.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że wymieniłaś najważniejsze rady!
    Właśnie muszę taki porządek w szafie sobie dzisiaj zrobić :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post, podoba mi się :)
    Muszę zrobić porządek w mojej szafie, ponieważ znalazłoby się tam sporo ubrań w których nie chodzę, a zajmują mi tylko miejsce :)
    Pozdrawiam i obserwuje :*
    Mój blog
    Ps: odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatny wpis ;)
    Osobiście bardzo mnie śmieszy, jak ktoś ślepo podąża za tym, co modne, nie znając własnego ciała. I zamiast wyglądać modnie, ośmiesza się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama brałam pod uwagę te zasady gdy zmieniałam swój styl ubierania :D Kiedyś był on bardziej chaotyczny a teraz jest na luzie z elementami podkreślającymi moje atuty :)
    Świetny post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. najtrudniejsze co wlasnie moze byc- okreslic swoj wlasny styl, na pewno zastosuje sie do twoich porad, moze dzieki nim odnajde to, w czym prezentuje sie najlepiej :)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger