Kosmetyki z chin, czyli kosmetyczna oferta Banggood.com

hey,
W tym poście razem sprawdzimy kosmetyki oraz gadżety kosmetyczne, jakie oferuje nam sklep www.banggod.com. Nie wiem jak wy ale ja jestem naprawdę ciekawa, czy kosmetyki z Chin są warte uwagi, a prawdopodobnie już za jakiś czas będę mogła je dla Was przetestować! Zapraszam :)

Oprócz ubrań, sklep www.banggod.com oferuje nam różnego rodzaju gadżety, dekoracje do domu itp. Ja dzisiaj skupię się na tym co mnie najbardziej interesuje, czyli KOSMETYKI!
Pierwszą kategorią jest Nail art, czyli absolutnie wszystko związane z paznokciami! Na stronie jest naprawdę cała masa gadżetów do paznokci, ale ja wybrałam te, moim zdaniem najciekawsze!
klik
Pierwszą rzeczą, jaką wybrałam do tego posta jest ten a'la klej. Szczerze nie wiem jak się to 'fachowo' nazywa. W każdym razie chodzi o to, że przed pomalowaniem paznokci smarujemy skórki takim klejem, a po pomalowaniu paznokci odklejamy go. Zabezpiecza to skórki przed ich pomalowaniem. Myślę, że to fajny gadżet dla osób, które maja z tym problem.

klik
Ten gadżet jest czymś dla miłośniczek paznokci hybrydowych. Są to takie 'klipsy', które nakładamy na nasączony acetonem lub removerem wacik bezpyłkowy i odczekujemy ok. 15 minut, po czym lakier jest gotowy do ściągnięcia stiperem.

klik
Następnej rzeczy nie nazwałabym gadżetem. Są to waciki bezpyłkowe, które przy robieniu hybryd są obowiązkowe. Jeśli chodzi o malowanie paznokci zwykłymi lakierami to również bardzo Wam je polecam. Macie wtedy pewność, że żadne paprochy z wacików nie dostaną się do lakieru.
 klik
Te mazaki do paznokci od razu zwróciły moją uwagę nigdy nie miałam niczego podobnego, ale wydaje mi się, że można nimi wyczarować bardzo ciekawy i ładny manicure.

klik
Ostatnią rzeczą w tej kategorii są specjalne gąbeczki do robienia ombre na paznokciach. Mają rączkę co na pewno ułatwia ich użytkowanie oraz wkłady wymienne.
Kolejną kategorią jest makijaż. Zobaczcie jakie makijażowe gadżety oferuje Banggood.
Pierwszym produktem, który przyciągnął moją uwagę są tatuaże na usta! Maluje się nimi usta, następnie zrywa, a one pozostawiają na naszych ustach piękne kolory. Jeżeli będę mieć taką możliwość na pewno je przetestuję!
Kolejne są dwa opakowania sztucznych rzęs. Już od dawna szukałam rzęs o naturalnej długości, aby na oku wyglądały jak najbardziej naturalnie. Kolejnym plusem jest ich ilość w stosunku do ceny! Na pewno je sobie zamówię! 
Kolejny gadżet jest dla osób posiadających opadającą powiekę. Są to takie tasiemki ,którymi jakby przykleja się powiekę do góry. Nie potrafię Wam tego do końca wytłumaczyć ponieważ nigdy tego nie miałam, ale na youtube jest mnóstwo tutoriali jak takich tasiemek używać.

Ostatnią kategorią jest pielęgnacja cery. Z tego co słyszałam chińskie maseczki są naprawdę bardzo dobre dlatego zobaczmy co znajdziemy na Banggood.

Pierwsza jest myślę, że większości z Was dobrze znana maska Pilaten. Jak widzicie na obrazku jej zadaniem jest oczyszczenie skóry z zaskórników. Z tego co się dowiedziałam ma naprawdę dobry skład i polecam ją zamówić z Banggood, ponieważ wiem, że wiele z Was zamawia ją np. z allegro, gdzie jest o wiele droższa.
Kolejną rzeczą jest ta elektryczna szczoteczka do twarzy z pięcioma wkładami wymiennymi. Taki produkt na pewno przyda się Wam w waszej wieczornej jak i porannej pielęgnacji twarzy. Dużym plusem jest dobra cena.
Ostatnim produktem jaki Wam pokażę w tym poście są kolagenowe płatki pod oczy. Ich zadaniem jest niwelowanie cieni pod oczami. Mi kolagen pomógł już bardzo jeśli chodzi o usta i twarz, dlatego myślę, że te płatki również dobrze by się u mnie sprawdziły.

 Proszę Was bardzo o klikanie w linki. Jeżeli też potrzebujecie kliknięć z chęcią się odwdzięczę! Jeżeli kliknęłyście, napiszcie w komentarzach ,a ja wybiorę trzy z Was i polecę wasze blogi w kolejnym poście!
Zapraszam Was również na mój kanał na youtube klik.

Miłego dnia,
N.

41 komentarzy:

  1. Na prawdę ciekawe rzeczy wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Te tatuaże na usta trudno sie nakłada i sie bardzo kleją :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy przypadkiem tej maski z Pilaten Karolina Stylizacje nie testowała :) Czasami można super rzeczy znaleźć ale buble też się zdarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa maseczki na zaskórniaki i gąbeczek do paznokci. Sprawdzę na stronie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem ciekawa kosmetyków z Chin. Połowę z przedstawionych przez Ciebie widziałam recenzje i sprawdzają się kosmetyki. Warto jednak na sobie przetestować bo każdy ma inne oczekiwania co do produktu. Bardzo chętnie przetestowałabym maseczkę na zaskórniki a także klipsy do ściągania hybryd :)
    Pozdrawiam !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju już nie mogę się doczekać aż je przetestujesz, bardzo ciekawie wyglądają te rzeczy! :)
    zapraszam http://majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zainteresował mnie ten niby klej do ochrony skórek :) Widziałam ostatnio na wielu filmach coś takiego i zastanawiałam się co to może być :) Dzięki Tobie już wiem <3 i z checią bym zakupiła :))
    Ciekawy blog :)
    Obserwuję i zapraszam: http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio zamówilam tą elektryczną szczoteczkę i mi nie przyszła, a byłam jej bardzo ciekawa :/

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane dużo z tych rzeczy bardzo mi odpowiada i chetnie zobacze jak wygladaja gdy przyjda do Ciebie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, o niektórych kosmetykach w ogóle nie wiedziałam :D Ach te Chiny, tam się zawsze coś ciekawego znajdzie :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku ile fajnych, pozytecznych rzeczy :D Wzięłabym większość z nich!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kosmetyki. Też jestem ciekawa takich kosmetyków :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czarna maseczka jest zadziwiająca, aż sama bym sie przekonała czy ona rzeczywiście tak działa :o Ten tatuaż na usta widziałam w wielu filmikach wydaje sie być super, ale co później gdy chcemy go zmyć? Ciekawe czy schodzi normalnie czy nie.
    Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :)
    Poklikałam oczywiście!
    clauditta-blog.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kosmetyki :) muszę niektóre wypróbować
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne te kosmetyki ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej zaciekawiły mazaki do paznokci. Moja ciekawość padła także na tatuaże do ust. Jestem strasznie ciekawa jak to wygląda w rzeczywistości :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba lepiej muszę przyjrzeć się ofercie banggood :D bo nie wiedziałam, że aż tam jest aż tyle dobroci :) oczywiście kliknięte!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo by mi się przydały waciki pod oczy. Cienie pod oczami to moja specjalność. :C
    BLOG MVRSELINV

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczy wyglądają na świetne! W szczególności te do paznokci! Poklikałam :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się kosmetyki przedstawione tutaj, a w szczególności te do paznokci.
    Mam nadzieję, że zdasz relację z tych rzeczy, które sobie zamówisz.;)
    Poklikane.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  22. Same wspanialości, aczkolwiek jak na lakieromaniaczkę przystalo, urzekly mnie te wszystkie gadżety do paznokci- boskie są aaaaa <3

    10,95 zl, 10,19 zl, 13,71 zl, 10,04 zl, 10,19 zl, 7,54 zl

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy, a nie boisz się tej maseczki?
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego miałabym się bać ;). Widziałam kilka testów tej maseczki na youtube i nikomu nie zaszkodziła.
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. Nie wiedziałam, że maja taką fajną oferte! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten klei na skórki bomba ! Musze sobie taki sprawić :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Ile nowości, niektóre rzeczy widzę pierwszy raz w życiu :) poklikałam
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe podsumowanie, widziałam na inncyh stornach jeszcze wiecej dobrych rzeczy, mnie zainteresowały tu mazaki do paznokci, sztuczne rzesy, czarna maska i ta elektryczna szczoteczka ::)
    Wpadnij do mnie :) http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/news-in-my-wardrobe.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknęłam w 3 ostatnie linki! Życzę Ci powodzenia! Ta czarna maseczka spodobała mi się :D
    Littleredcherrysmile click
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  29. Super produkty, ale ciekawa jestem czy jakosciowo tez sa dobre. Z chinskimi stronkami roznie to bywa, ale mam nadzieje, ze ta sie jednak sprawdzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie polecam kosmetyków z chińskich stron. Jedyne co to akcesoria takie jak pędzle ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś! Najbardziej zaciekawiły mnie te paski na powieke :)
    Idę zobaczyć na yt filmiki o tym!
    Poklikałam w linki i obserwuję :)
    Pozdrawiam!
    MaybeMimi blog♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Czarna maska kusi mnie od dawna. Podobno boli przy ściąganiu, ale i tak ją przetestuję kiedyś! :)
    Obserwuję kochana :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo, jeszcze nigdy nie widziałam tylu perełek z chińskiej strony! Może się na coś skuszę :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę pomyśleć o wacikach bezpyłkowych i klipsach na paznokcie. Poklikane, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli chodzi o kosmetyki z Chin, to poluję na czarną maskę, ale słyszałam, że nie daje takich efektów jak powinna, co mnie troszkę boli.. :/

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. co do tej maski to czesto okazuje sie zawodna. nie polecam , raz kupilam, co prawda za grosze nie ma sie czego spodziewac, ale ... ale jednak to grosz wydany.
    nie polecam ogolnie tych chinskich podrobek ;p czesto przychodzi to , czego nie zamawialismy.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;d calkiem przyjemnie sie Ciebie czyta. moze obserwacja?

    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger