Kosmetyczni ulubieńcy marca i niespodzianka

hey,
 


 Jak ten czas szybko leci... Wiem piszę to na początku każdych ulubieńców, ale to naprawdę niewiarygodne! Pamiętam jak dopiero co pisałam zeszłorocznych ulubieńców marca. Na początek wstawiam Wam piosenkę, którą słuchałam bez przerwy w marcu! Może być akompaniamentem do dalszej części posta.

Jako pierwszy przedstawię Wam rozświetlacz firmy Lovely o odcieniu silver. Stał się moim ulubieńcem ponieważ idealnie rozświetla i długo się utrzymuje pozostawia na skórze taflę pięknego połysku. Ja stosowałam go głównie w wewnętrzny kącik oka lub czasami nakładałam go na całą powiekę.
 
Kolejnym produktem jest puder ryżowy polskiej firmy Pierre Rene. Jest to mój pierwszy puder sypki i zdecydowanie najlepszy puder jaki kiedykolwiek miałam! Matuje idealnie i utrzymuje się cały dzień. Uważam również, że jego cena (ok. 20 zł już dokładnie nie pamiętam) jest absolutnie adekwatna (a może nawet za niska) do jakości produktu.
 Następnym produktem jest krem CC z Bell. Razem z pudrem Pierre Rene tworzy dla mnie idealny duet. Utrzymuje się w stanie idealnym ok 5 godzin (ja często dotykam twarzy. Podpieram się itp. dlatego 5 godzin to naprawdę dużo.). Myślę, że nie zamienię go na żaden inny przez długi czas.
 Kolejna jest maskara Wonder'full mascara z Rimmel. Jest to jedna z lepszych maskar jakie mam w swojej kolekcji. Bardzo dobrze wydłuża i pogrubia rzęsy. Kiedy miałam ją na rzęsach kilka osób zapytało się mnie czy mam doczepiane rzęsy. Nie pozostawia grudek i nie osypuje się. 
 Ostatnim ulubieńcem jest coś co uratowało moje usta. Mowa tu o kolagenowym balsamie do ust z colway. Mam jeszcze kolagen (stosuję go na twarz) z tej firmy. Dajcie znać w komentarzach jeśli chcecie posta o kosmetykach kolagenowych. Wracając do balsamu. Cudownie nawilża. Miałam strasznie suche usta. Były niesamowicie spierzchnięte i bardzo mnie bolały (już nawet carmex nie dawał rady).  Posmarowałam usta na noc tym balsamem i rano były dosłownie jak nowe! Bardzo Wam go polecam!
To  tyle w dzisiejszym poście. Na koniec chciałam zachęcić Was do subskrybcji mojego kanału na youtube klik. Już wkrótce pojawią się tam nowe filmy.

Na koniec mam dla Was niespodziankę, czyli - 10% na zakupy w sklepie Brytyjka.pl gdzie możecie znaleźć ubrania i dodatki min. z Primarka, także myślę, że warto tam zajrzeć.

Dziękuję za przeczytanie posta. Obserwujcie, żeby być na bieżąco.

N.

13 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że nie miałam okazji testować żadnego z tych produktów.
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnych Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować rozświetlacza z Lovely:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder ryżowy bardzo mnie zainteresował :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam florence and the machine <3 te pierwsze piosenki byly najlepsze!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńczy ,jakoś nie miałam okazji tych kosmetyków przetestowac więc nie wiem jak u mnie by się sprawdziły ;) super post ;)
    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam do tej pory ,żadnych Twoich ulubieńców ! :)
    Ale kiedys na pewno wypróbuję

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz z Lovely sporo osób poleca, aż się skuszę na niego w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie zainteresował puder i krem CC :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego pudru ryżowego :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajni ulubieńcy! Ciekawe produkty :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej pory używałam i używam maskar od Maybelline, ale może następnym razem postawię na tą z Rimmel, bo właśnie chodzi mi o efekt wydłużenia i pogrubienia :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger