Inspiracje we heart it

hey,
w poprzednim poście wspominałam Wam, że popsuł mi się komputer i niestety nie będę mogła pisać dla Was postów. Dziwnym trafem tydzień po publikacji tamtego posta dostałam nowy(komputer), dlatego udajmy, że wcale go nie napisałam. Mam teraz ferie (tak, śląskie 15 luty haha) i mogę napisać dla Was kilka postów. Dawajcie znać w komentarzach co chcielibyście zobaczyć! Może coś lifestylowego?? Tymczasem przygotowałam dla Was inspiracje ze strony weheartit.com. Jeżeli jeszcze jej nie znacie, koniecznie musicie na nią zajrzeć! Ja biorę z niej tapety i przede wszystkim inspiracje ;). Zobaczcie teraz zdjęcia, które dla Was wybrałam.

















N.

8 komentarzy:

  1. Ładne inspiracje ;)
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne inspiracje ♥
    obserwuję i pozdrawiam ♥
    http://szarokolorowabyandzelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje! Słuchawki z jednorożcami najlepsze hahaa!
    Udanych ferii!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚlicZna inspiracje,zazdroszczę ferii :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie zaczęłam ferie! :D

    http://ksiazkaikot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie cukierkowe rzeczy.
    jezykwryzyku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger