Hybrydy - moje pierwsze wrażenie

hey,
O hybrydach marzyłam od dłuższego czasu. Niedawno postanowiłam spełnić swoje marzenie i zakupiłam zestaw startowy filmy Semilac. Wybrałam ''Semilacki'', ponieważ słyszałam dużo pozytywnych opinii na ich temat i postanowiłam postawić na jakość! W tym poście podzielę się z Wami moim pierwszym wrażeniem na ich temat. 

Na początku pokażę Wam co sobie zamówiłam.

Zestaw startowy Semilac zawiera:
♥ lampę LED 6 W,
♥ Semilac BASE 7 ml, 
♥ Semilac TOP 7 ml, 
♥ Semilac kolor nr 026(MY LOVE) 7 ml, 
♥ odtłuszczacz Nail Cleaner Pure 50 ml,
♥ płyn do usuwania lakieru hybrydowego Semilac Remover 50 ml,
♥ folie do usuwania lakieru hybrydowego 50 szt., 
♥ waciki bezpyłowe 250 szt., 
♥ Striper, 
♥ blok polerski, 
♥ 2 pilniki do paznokci.

Oprócz tego zamówiłam jeszcze kilka kolorów:
 ♥ 001 Strong White
♥ 003 Sweet Pink
♥ 022 Mint
♥ 026 My Love 
 ♥ 032 Biscuit
♥ 093 Silver Dust

Teraz przejdźmy do mojego pierwszego wrażenia:

Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona - cały czas wyglądają pięknie, błyszczą się i utwardzają moje paznokcie. Jeśli interesuje Was jak zaaplikować hybrydy - potrzebujemy do tego lampy UV lub LED, odtłuszczacza i bloku polerskiego. Poza tym wszystko jest bardzo proste - paznokcie lekko matowimy, odtłuszczamy i nakładamy kolejne warstwy produktów (baza - kolor - kolejna warstwa koloru - top) każdą utwardzając pod lampą. Na końcu znów używamy odtłuszczacza, bo na powierzchni lakierów wytwarza się lepka warstwa. Polecam użyć również oliwki na skórki. I gotowe :). 
Tutaj zdjęcie paznokci, które obecnie noszę. Połączenie Mint i Silver Dust :). 
Jak się Wam podobają?
Robicie sobie hybrydy?

N.

50 komentarzy:

  1. Fajna sprawa ten zestaw ;)
    Paznokcie są bardzo ładne <3
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kolorek 032 i jest boski!
    Mam prośbę poklikasz u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś zaczne malować hybrydą ;)
    Ale po hybrydzie bardzo niszczą sie paznokcje..
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już 2 razy ściągałam i nie zauważyłam żadnego pogorszenia ;)

      Usuń
  4. Super zestwa :)
    sliczne lakiery :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/optymista-vs-pesymista.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten kolor 32! Bardzo fajny zestaw. Może kiedyś się zdecyduje na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Super post, cudowne zdjęcia. Sama zastanawiam się nad kupnem zestawu od Semilac, ale teraz jestem przekonana, że muszę go mieć! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te srebrne są piękne <3 a te miętowe obłędne :)

    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie !! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokietki ci wyszły :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor paznokci. Ja także myślę o hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ci wyszły.
    U mnie zrobienie hybryd odpada. Ale na wakacjach czemu nie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki jest mniej więcej koszt takiego zestawu? Myślałam o hybrydach, ale średnio mi się uśmiecha co dwa tygodnie wydawać na nie minimum 50 złotych. Czy samodzielne wykonanie bardziej się opłaca? Pozdrawiam

    http://vojcikowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapłaciłam 250 zł + 30 za każdy lakier. Moim zdaniem bardzo się opłaca. W szczególności, że to wcale nie jest takie trudne.

      Usuń
  14. Samodzielne wykonanie opłaca się dużo bardziej! Ja też zaczęłam od Semilaca zestawu i do tej pory się trzymam, bo nie trafiłam na lepsze lakiery :) moje paznokcie sa lepsze po hybrydzie, niż przed nią - mogę je w końcu zapuścić i się nie łamią :)PS: mint ze srebrem - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zestaw! I paznokcie śliczne są <3
    Dodałam do obserwowanych :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, tak ja też mam hybrydy ! Nałożyłam sobie kilka dni temu, na razie jestem zachwycona, swoje paznokcie mam naprawdę spoko ale mega irytuje mnie to, że na drugi dzień mam odpryski, próbowałam już wszystkiego - bazy, utwardzacze, tanie lakiery, drogie lakiery i nic, zobaczymy jak sprawdzi się hybryda:)
    Kochana, mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU?
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  17. hybrydy kocham i nie wyobrazam sobie bez nich zycia:) podobnie jak bez pomalowanych pazurków:) jeszcze do dziś pamiętam udrękę malowania paznokci lakierami co dwa - trzy dni, a tak hybryda i spokój na dłuższy ogres czasu:) a bzdury o tym, że po hybrydkach niszczą się paznokcie można między bajki włożyć. co do marki to Semilac jest spoko ale zależy też to od w zasadzie koloru, np ich czarny jest dość... nazwijmy to - "kłopotliwy".
    pozdrawiam,

    ViviVivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie miałam,ale kiedyś chciałabym spróbować. Może nie sama bo ja nie mam do tego cierpliwości,ale możliwe że z czasem się naucze :)
    Obserwuję
    http://tornadomysli.blogspot.com/2016/01/odpoczynek-od-zycia.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne paznokcie! Mi osobiście bardzo podoba się ten róż na paznokciach, ponieważ sama taki miałam :D A ten srebrny- cudeńko!


    http://saynika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw :) trochę to kosztuje, ale opłaca się mieć swój mały gabinet kosmetyczny w domu. Zacznij robić innym za pieniążki, szybko ci się zwróci :) ja uwielbiam takie paznokcie, trwałe, piękne, idealne dla kogos kto nie może malować paznokci co drugi dzień. Sama sobie nie robię, ale moja koleżanka właśnie zapoznala się ze swoim nowym zestawem i zrobia mi ;) jestem tym zafascynowana!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie Ci wyszło :D sama myślę nad kupnem takiego zestawu, ale jednak boję się, że nie miałabym cierpliwości żeby je robić

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestaw, ja dostałam na święta taki sam, chyba od tej samej firmy. Jak na razie sprawdza się świetnie, ma tylko 1 minus, trzeba być cierpliwym, a ja taka zazwyczaj nie jestem.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/01/winter-holidays.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są *,* Ja też planuję kupić chyba zestaw do robienia hybryd ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja mam pytanie ile taki zestawik kosztuję i gdzie go mogę zakupić ?:) krainaalicji.blog.pl najlepiej tu proszę o odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw kosztuje 250 zł, a pojedyncze lakiery po 30. Możesz go zamówić na stronie Semilac'a :)

      Usuń
  25. kocham hybrydy, a te Twoje ślicznie wyszły! :)
    http://memoriesofmylifex.blogspot.com/
    obserwuję + zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow :)
    Ja miałam je raz w życiu w wakacje i mega je lubiłam. A twoje wyszły świetnie <3
    Obs za obs?
    Wpadaj do mnie :)

    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. myślę, że za niedługo wybiorę się do kosmetyczki zrobić moje pierwsze hybrydy

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie robię hybryd. Moje paznokcie są w dobrym stanie, a ja lubię często je malować :). Druga sprawa, że w mojej szkole nie bardzo można mieć lakieru, więc szkoda mi pieniędzy ;).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie jestem zwolenniczką hybryd... w ogóle tipsów nie lubię i wolę sobie wyprodukować własne paznokcie :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  30. wowo, Twoje paznokieitki wyglądają super :D
    Ja jeszcze nie miałam hybryd, bo jakoś niezbyt mnie to przekonuje, może mam wewnętrzne uprzedzenia, nie wiem, ale może czas się przełamać, bo super to wygląda? :D

    Chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga, dopiero startuje, pisze o modzie, krytykuje, multum moich zdjęć( sprawdzę się jako alternatywna modelka)?
    Zależy mi na słowach opinii...
    http://n-seweryn.wix.com/catveh
    Pozdrawiam Catveh

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sobie kiedyś robiłam hybrydę i żele - niestety tego później żałowałam, bo strasznie mi to poniszczyło paznokcie. Ale hybrydę miałam z innej firmy, więc może była gorsza i dlatego zniszczyła mi płytkę. Bardzo ładnie zrobiłaś paznokcie, oby tak dalej trzymam kciuki ! :)
    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcia na strony z dresslink, z góry dziękuję :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/2016/01/wishlist-for-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja osobiście wolę żelową metodę, ale jeśli chodzi o hybrydy to bardzo dobrze, że wybrałaś tę firmę. Powinny ci te produkty długo służyć ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd, ale możliwe, że kiedyś sobie zrobię :D Twoje paznokcie są śliczne! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie śliczne paznokcie *.* /K
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne ci wyszly !

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie jeśli się zgadzasz:)!
    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie zestawiłaś kolory ♥ Zrobiłam sobie takie połączenie kolorów na święta i wszyscy się zachwycali! Co do hybryd to jakoś nie mogę się przemów, bo podobno matowienie bardzo osłabia paznokcie :/ A co Ty sądzisz na ten temat?
    PS obserwuję i liczę na rewanż ;)

    Blond Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przydatny post ;) Piękne paznokcie ;*
    Zastanawiam sie od dłuzszego czasu mad zestawem z semilaca ;))
    Zapraszam do mnie:
    fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja polecam lakiery hybrydowe Victoria Vynn. Super trwałość a baza kolorów ogromna :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger