Kosmetyczni ulubieńcy kwietnia

hey,
W tym poście przedstawię Wam kosmetyki, które najlepiej sprawdziły mi się w kwietniu i praktycznie nie wyobrażam sobie już bez nich codziennego makijażu! Zapraszam!

1. Rimmel STAY MATTE primer
Od producenta: Udoskonalająca cerę baza matująca pod podkład lub używana niezależnie dla idealnie matowego efektu. Kontroluje wydzielanie sebum do 8 godzin. Ultralekka formuła zmniejsza widoczność porów.

Moja opinia: Baza sprawdza się u mnie świetnie! Nie zostawia tłustej warstwy na twarzy. Idealnie matuje, a makijaż trzyma się na niej przez cały dzień. Naprawdę strzał w 10!


2. Lovely SUNNY POWDER bronzer
Od producenta: Słoneczny puder brązujący do twarzy i ciała na bazie formuły ziemi indiańskiej. Delikatna, pudrowa konsystencja nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać i cieszyć się wyglądem zdrowej, otoczonej ciepłym kolorytem słońca skóry. Ukrywa oznaki zmęczenia.

Moja opinia: Wcześniej bronzer nakładałam tylko na ważniejsze wyjścia. Teraz używam go na co dzień i jestem naprawdę zakochana w tym efekcie! To nieprawdopodobne, jak ten kosmetyk może zmienić rysy twarzy. Nie ma drobinek i jest całkowicie matowy. Długo się utrzymuje, a duża pojemność sprawia, że jest bardzo wydajny.


3. Maybelline AFFINITONE foundation
Od producenta: Formuła z pigmentami dopasowuje się do odcienia Twojej skóry by pozostawić ją nieskazitelną oraz ujednoliconą. Lekka formuła podkładu z witaminą E natychmiast wtapia się w skórę dla idealnego pokrycia bez niedoskonałości zapewniając uczucie nawilżenia skóry.

Moja opinia: Dla mojej skóry ten podkład jest idealny! Na bazie stay matte utrzymuje się cały dzień. Dobrze wtapia się w skórę. Jest kryjący, ale nie tworzy efktu maski!


4. Wibo NEUTRAL EYESHADOW  PALETTE
Od producenta: Uniwersalna paleta w naturalnych odcieniach ziemi. 15 kultowych kolorów dla każdego typu urody. Od matowych jasnych kolorów, rozświetlających w tej samej gamie, po czernie grafity i brązy matowe i rozświetlające. Wszystkie niezbędne cienie zgromadzone w jednej palecie. Idealne do wykonania naturalnego dziennego makijażu, jak i wieczoowego smoky eye. Wysoka jakość cieni o idealnie gładkiej powierzchni. Kolory zapewniają głębokie odcienie, idealne krycie i wyjątkową trwałość.

Moja opinia: Zakupiłam tę paletkę od razu po premierze w marcu. Nie oczekiwałam od niej wiele, ponieważ jest to nisko półkowy produkt. Tymczasem bardzo mnie zaskoczyła! Cienie są dobrze na pigmentowane, nie osypują się, ani nie rolują! Dobrze się utrzymują!

To tyle z moich kwietniowych perełek kosmetycznych.
Jacy są Wasi ulubieńcy ubiegłego miesiąca?
N.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam ulubieńców miesiąca! Fajny pościk :) Sama używam tego fluidu przez 3 lata i nie zamieniłabym go na żaden inny :) Pozdrawiam ;*
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka również należy do moich ulubieńców!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka oraz podkład również należą do moich ulubieńców ! Jestem zachwycona tymi produktami i chyba szybko nie znikną u mnie z ulubieńców :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Brązer i paletka bardzo fajna :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten podkład Affinitone ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować ten bronzer!:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy takiego samego ulubieńca ,a mianowicie podkład Maybelline AFFINITONE foundation - UWIELBIAM ♥

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie mam nic z zaprezentowanych przez Ciebie produktów. Oczywiście używam i cieni i podkładu, ale akurat nie tych co Ty :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, uwielbiam ulubieńców. Masz bardzo fajną paletkę z wibo, przydałaby mi się taka! :)
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy!Używam większości z tych produktów i są fenomenalne :)
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają ciekawie, aczkolwiek nie potrzebuję żadnego z nich w tej chwili :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś podejmę próbę zastosowania tych specjałów ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O tej paletce słyszałam już tak dużo! Myślę, że jest to ulubieniec każdego :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Affinitone to jeden z moich ulubionych podkładów czesto do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger