Jak wyglądać dobrze bez makijażu?

hey,
Zdarzają Ci się czasem takie dni, że po prostu nie chce Ci się malować? Zostajesz w domu, nie planujesz nigdzie wyjść i nie chcesz obciążać cery, ale źle czujesz się bez maskary, czy podkładu? Mam dla Ciebie 3 proste i skuteczne sposoby na to, jak dobrze wyglądać bez makijażu! Zapraszam!

Dlaczego wazelina to najlepszy przyjaciel każdej dziewczyny?
Wazelina kosmetyczna to prawdziwy skarb. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy, do czego i jak można ją wykorzystać! Jest bardzo uniwersalna, a przede wszystkim skuteczna!

Wmasuj odrobinę w rzęsy co sprawi, że staną się ciemniejsze i będą wyglądały jak przeczesane maskarą! W przeciwieństwie do tuszu, wazelina odżywi i natłuści nasze rzęsy!

Podobnie działa, jeśli chodzi o brwi! Jeśli masz rzadkie i jasne brwi, a nie chcesz ich malować, wazelina odrobinę je przyciemni oraz skutecznie ujarzmi włoski na cały dzień!

Usta! Zamiast wysuszających pomadek użyj wazeliny. Będzie wyglądała jak bezbarwny błyszczyk, a przy tym nawilży i odżywi.

Zainwestuj w zalotkę!
Przed użyciem wazeliny na rzęsy, warto podkręcić je zalotką. Otworzy to oko i sprawi, że rzęsy będą wydawały się dłuższe i zdrowsze, a przede wszystkim naturalne!

Pij dużo wody!
To nie tajemnica, że każdy z nas powinien pić ok. 2 litrów wody dziennie! Dlaczego więc wiele osób pije o wiele mniej? Pamiętajmy, że woda wpływa bardzo korzystnie na wygląd naszej cery! To dzięki niej możemy pozbyć się przebarwień oraz nieprzyjemnych krostek i pryszczy! Oprócz tego niweluje cienie pod oczami, dlatego nie zapominajcie o piciu wody!

I co można wyglądać dobrze bez makijażu? MOŻNA! Wiem, że są dziewczyny, które nie lubią pokazywać się bez makijażu, ale naprawdę warto dać czasem naszej twarzy trochę odpocząć! Pamiętajcie, że porady, które przedstawiłam mogą wiele zmienić!

A wy, odpoczywacie czasem od makijażu?
Co sądzicie o poradach, które przedstawiłam?
N.

23 komentarze:

  1. na pewno przydadzą się te rady :) choć nie wiem czy bym mogła zrezygnować z tuszu do rzęs :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się chociaż jeden dzień w tygodniu nie malować, daje twarzy odpocząć. Głównie taki dzień mam w sobotę albo w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja żadko kiedy się maluje więc mogę uznać, że cały czas chodze bez makijażu :D Post świetny :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie tam codziennie maluje ;*

    wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne porady! Genialny post :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne porady ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli wiem, że danego dnia nigdzie nie wychodzę, to nie maluję się :)
    Świetne porady.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Picie wody to mój odwieczny problem - piję naprawdę mało, a cerę mam dość szarawą, do tego cienie pod oczami. Naprawdę mocno muszę się zmotywować, żeby zacząć pić dużo wody, bo wiem że to naprawdę działa cuda!
    Nie miałam pojęcia o takich wykorzystaniach wazeliny. Ten sposób szczególnie przyda się do rzęs ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety moim rzęsom nie pomoże nawet zalotka. Są uparte, proste i krótkie. ;)
    Świetne porady. Maluję się tylko, gdy wychodzę na jakieś przyjęcie bądź mam inną okazję. Zwykle starcza mi nawilżający krem, pomadka i ew. tusz do rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się nie malować w weekendy, chyba, że gdzieś wychodzę. Dla mnie świetnie jest nałożyć olejek rycynowy w wolny dzień na twarz. Wieczorem po zmyciu cera wygląda nieziemsko :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak fajnie :) Będę stosować na rzęsy!

    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja odpoczywam przez weekendy i po szkole od makijażu :D Twoje porady są naprawdę świetne ! :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com
    Pozdrawiam, Neatea xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. oo przydatne! Ja nie wstydzę się wyjść bez makijażu i praktycznie do szkoły chodzę bez, tylko czasem! Ale widać różnicę, makijaż bardzo koryguje wady, zdecydowanie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chodzę bez makijażu, kiedy tylko mogę, żeby dać odpocząć swojej twarzy. Niestety, taką możliwość mam zdecydowanie za rzadko.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zalotka wcale nie jest taka dobra, bo po dłuższym czasie użytkowania powoduje, że rzęsy stają się słabe i łamliwe. Co do wody popieram w 100% :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zalotkę ale nie używam jej... moje rzęsy są tak jasne i dość krótkie, że nawet takie praktyki nic nie dają. Niestety, ale trzeba się pogodzić ze swoją naturalną urodą ;)
    zapraszam annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wyobrazam sobie wyjsc do szkoly bez makijazu. Natomiast gdy spedzam cale dnie w domu, sprzatajac, czy uczac sie nie robie makijazu poniewaz nie chce obciazac cery i wedlug mnie nie ma to zadnego sensu.
    Mam cere problematyczna, zle czuje sie bez podkladu i pomimo tego, ze chcialabym nakladac mniej makijazu lub pokazac sie komus bez niego. Sprawia mi to ogromna trudnosc.

    www.nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś nie wychodziłam z domu bez makijażu, a teraz robię to bardzo często. Makijaż uwielbiam robić, ale gorzej jest ze zmywaniem go wieczorem, bardzo tego nie lubię :( Jesli chodzi o wodę, to po ostatnich konsultacjach z dietetykiem, wiem, że jest jej za mało w moim organiźmie. Trzeba pić 3 litry wody dziennie, początkowo myślałam, że to niemożliwe, ale staram się to robić każdego dnia i czekam na efekty :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.this-iss-it.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam 18 lat i maluję się tylko na imprezy. Do szkoły itd. właśnie używam wazeliny! Także myślę, że jest to cudowny kosmetyk bo wielofunkcyjny. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tą wodą to najciężej!:)
    Ja możliwie jak mogę próbuje nie obciążać mojej cery podkładem.
    www.style4you-mt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre porady, zwłaszcza te o wazelinie. Fajnie się dowiedzieć czegoś nowego:). Ja chyba nie piję aż 2 l wody.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się nie maluje, ponieważ nie lubię, ale z tą wodą masz wiele racji. Kiedyś jej tak dużo nie piłam i moja cera było kompletnie inna :D
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♡ Jakakolwiek próba kopiowania treści bloga niesie za sobą konsekwencje prawne.

Copyright © 2014 Dziewczęco.pl , Blogger